9/6/09

Σαμιώτικες διαδρομές (α)

Ταξίδι


στο Ανατολικό Αιγαίο

Προορισμός νήσος Σάμος.


Σάμος ή Βαθύ



λιμάνι


και πρωτεύουσα του νησιού

μια όμορφη πόλη


με νεοκλασικά κτίρια και αρχοντικά



χτισμένη αμφιθεατρικά γύρω από έναν κόλπο,


ψηλότερα βρίσκεται ο παραδοσιακός οικισμός Άνω Βαθέος
με γραφικά σπίτια και στενά πλακόστρωτα δρομάκια,


και στην απέναντι πλευρά ο εμπορικός λιμένας Μαλαγαρίου,
ο Οινοποιητικός Συνεταιρισμός Σάμου
και το εξαιρετικό Μουσείο Οίνου




Η θέα από τον Κουμαριώνα ,


από το δρόμο Σάμου Καρλοβασίου
στην Βόρεια πλευρά του νησιού,



Λεμονάκια, Τσαμαδού, Τσάμπου ,


σαμιώτικες παραλίες


που το πράσινο της φύσης συναντά
το γαλάζιο του ουρανού και το μπλε της θάλασσας


Κοκκάρι


Αυλάκια, Πλατανάκια,

Άγιος Κωνσταντίνος,


γραφικά και πανέμορφα χωριά και οικισμοί


και φτάνουμε στο Καρλόβασι ,


τη δεύτερη μεγάλη πόλη και λιμάνι του νησιού,


με πολλές παραλίες και χρυσές αμμουδιές.


Μια μικρή , περιληπτική ,
παραθαλάσσια βορινή διαδρομή,
με σαμιώτικα χρώματα,
με αλμυρή γεύση
και δροσιά Αιγαιοπελαγίτικης αύρας !!


48 σχόλια:

Roadartist είπε...

po po ti omorfia thee mou...

zeite ston paradeiso....

se euxaristw gemise mple to mati mou.....

filakia polla..

Giorgos Varvakis είπε...

Καλημέρα Αθηνά :)
Ονειρεμένη η βόλτα στα βόρεια του νησιού!!
Περιμένω με αγωνία και τη βαρκάδα στα νερά του νότου :))
Πολλά φιλιά
Οι φωτογραφίες σου ΥΠΕΡΟΧΕΣ και τα λόγια πολύ κατατοπιστικά!!!

Benikos place είπε...

Μπράβο Αθηνά, απιστευτη ανάρτηση, παμε για βραβειο απο τον ΕΟΤ!!αντε μπας και πατησει ανθρωπος φετος στο νησι.Ελπιζω και οι συμπατριωτες μας μα βαλουν μυαλο και να ειναι πιο σωστοι ανταξιοι του παραδεισου που λεγεται Σαμος.
Πολλα φιλια

Maria Tzirita είπε...

Υπέροχο το νησί σου Αθηνούλα μου, το έχω επισκεφτεί και έχω μαγευτεί!ν Ελπίζω κάποτε να ξαναβρεθώ εκεί και να έχω τη χαρά να σε γνωρίσω από κοντά! Φιλάκια πολλά, καλό καλοκαίρι να έχουμε!

Artanis είπε...

Α τί ωραία που είναι....και τί ωραίες φωτό, σκέτη διαφήμηση του νησιού...
Καλησπέρα απο ΝΖ, φιλιά...

eirini είπε...

Έπαθα πλάκα!!! Τί πανέμορφο μέρος!!!
Οι παραλίες είναι όλα τα λεφτά! Πραγματικά Αθηνούλα μου δεν περίμενα ότι θα δω τόση ομορφιά! Είσαι πολύ τυχερή που ζεις σε τέτοιο μέρος!!!
Τις φωτογραφίες σου τις αποθηκεύω για να τις δείξω στον Π. μήπως και τον πείσω να έρθουμε!!!!
Φιλιά πολλά πολλά!

Δημιουργία είπε...

Ευχαριστω για τη βολτα στις παραλιες,μου θυμισες τις βουτιες που εκανα οταν περναγα τα πιο ωραια καλοκαιρια μου στο νησι.

DINOS TZORTZOGLOU είπε...

Ωραίο μέρος!!!! Πού είναι?????
χαχαχαχαχαχα

Πέρα από την πλάκα, είναι λίγο μελαγχολικό ότι μες στη γκρίνια μας (μου) ξεχνάμε (ξεχνώ) την ομορφιά που μας αγκαλιάζει σε κάθε βήμα...
Φτάνουμε να βλέπουμε μόνο τα στραβά, τα άσχημα, τα ανάποδα....
Και έρχεσαι να μας ξυπνήσεις...
Να μας κεντρίσεις να δούμε πάλι...
Να χαρούμε όσα τόσο απλόχερα μας προσφέρονται...
Νά 'σαι καλά!
Φιλιά πολλά!

Mariela είπε...

Τι καταπληκτική διαδρομή είναι αυτή!
Πανέμορφος ο τόπος σου...
άνοιξε η ψυχή μου κια χάθηκα για λίγο από το μπετόν....
ευχαριστώ Αθηνούλα!

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Εμορφο που 'ναι το νησί
που ζείτε Αθηνά μου,
τίγκα στο μπλε* και πράσινο**
εκεί κι' η αφεντιά*** μου...


* της θάλασσας.,..να εξηγούμαστε..
** της χλωρίδας...ξανά να εξηγούμαστε
*** ο γλάρος ... εντάξει;
:-))))

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

IZA είπε...

Την άλλη Παρασκευή ερχόμαστεεεε! Θα τα πούμε από κοντά. Καλή αντάμωση!

Artanis είπε...

Έχω κάτι για ΄σενα, πέρνα να δεις!!!
Φιλιά!!!

Side21 είπε...

Υπέροχη ξενάγηση !!!
Γι' αυτό μόλις αφήσω πίσω
μου το νησί με πιάνει μελαγχολία !!!
Καλό Σ.Κ.

Unknown είπε...

Eχω κανει διακοπες στη σαμο γοητευμενη.Φωτο απιθανες.

Aθηνά Π.Κ. είπε...

@ ROADARTIST καλησπέρα !!
Η Σάμος είναι το νησί που έχει πολλές αποχρώσεις του πράσινου λόγω φύσης και πολλές αποχρώσεις του μπλε, λόγω αιγαιοπελαγίτικης θάλασσας και καθαρού ουρανού !!
Όχι να το παινευτούμε, αλλά τα έχει όλα , χαχαχα , να σαι καλά , χαίρομαι που χόρτασε η ματιά σου μπλε χρώμα , φιλιά

Aθηνά Π.Κ. είπε...

@ GVARVAKI Σαμιωτάκι , δεν ήξερα ποιά φωτογραφία να πρωτοαναρτήσω , επέλεξα αυτές και κάποιες άλλες από Άνω Βαθύ, Μαλαγάρι, Κοκκάρι κλπ δυστυχώς μείναν έξω , αλλά βασικά ήθελα να δείξω σαμιώτικη θάλασσα !!
Θα έρθει και η σειρά της Νότιας Σάμου, σιγά σιγά, άλλωστε από τα μέρη σου έχεις εσύ θαυμάσιες φωτογραφίες !!
Όχι μόνο να δείχνουμε θάλασσα , να κάνουμε και κανένα μπανάκι να χαλαρώνουμε , σωστά ??

Aθηνά Π.Κ. είπε...

@ ΜΟΝΟΠΑΤΙ σαμιώτικο , δεν ξέρω για βραβείο, αλλά για μας η Σάμος είναι φυσικός παράδεισος, ίσως εμείς που ήρθαμε από Αθήνα, το βλέπουμε καθαρότερα και εκτιμήσαμε αυτό που βρήκαμε στο νησί !!
Η ανάρτησή σου για το Μουσείο Οίνου και οι όμορφες φωτο σου, ήρθαν κι έδεσαν με την δική μου ανάρτηση (τους παρέπεμψα στο Μονοπάτι σου όσο είχες αφιέρωμα στο Μουσείο)
Αιγαιοπελαγίτικους χαιρετισμούς

Aθηνά Π.Κ. είπε...

@ ΜΑΡΙΑ ΤΖΙΡΙΤΑ εσύ που έχεις επισκεφτεί την Σάμο, ξέρεις ότι δεν υπερβάλλω, ότι είναι πολύ πολύ όμορφο νησί !!

Ναι Μαράκι δεν μπορεί, κάποια στιγμή θα συναντηθούμε όλες οι Κοχυλένιες , θα γνωριστούμε και θα τα πούμε από κοντά !!
Ευχές για ένα όμορφο καλοκαιράκι

Aθηνά Π.Κ. είπε...

@ ΑΡΤΑΝΑΚΙ που έρχεσαι από μακρινά μέρη , οι φωτο όλων των αναρτήσεων μου (οι περισσότερες) είναι από Σάμο !!
Και σε ρωτώ, αφού έχουμε καταπληκτικές παραλίες και θάλασσες να μην τις δείξουμε??
Αν δεν παινέψουμε το σπίτι μας , λέει η παροιμία, θα πέσει να μας πλακώσει, χαχαχαχα !!
Αιγαιοπελαγίτικους χαιρετισμούς

Aristodimos είπε...

Εχω περάσει αξέχαστες στιγμές στην Σαμο και τα καλοκαιρια ...οργωνα ολες τις παραλίες της ! ! !

Ειναι πραγματικα υπέροχα...

Αρης

Aθηνά Π.Κ. είπε...

@ ΕΙΡΗΝΗ μου μίλησα και με την Αχτίδα και της εξήγησα τα θετικά και τα αρνητικά του νησιού , από θάλασσες και παραλίες σκίζουμε , αλλά κατά την γνώμη μου η Σάμος ενδείκνυται περισσότερο για ήσυχες οικογενειακές διακοπές, εγώ θα χαρώ πολύ να έλθετε με τον Πάνο και να σας γνωρίσω , τα λέμε τηλεφωνικά, φιλιά

Aθηνά Π.Κ. είπε...

@ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ έχεις πολλές και όμορφες αναμνήσεις από τη Σάμο !!!
Μήπως θα έπρεπε να σκέφτεσαι την επόμενη επίσκεψη σου στο νησί μας??
Να το γνωρίσουν και τα παιδιά σου??
Να σαι καλά , χαιρετισμούς με σαμιώτικα αρώματα

Aθηνά Π.Κ. είπε...

@ ΤZORTZOGLOY χαχαχαχα ο πρόλογος έγραψε !!!!!
Ξέρω ότι έχεις την ικανότητα και την ευαισθησία να τα βλέπεις όλα, και τα όμορφα και τα άσχημα του τόπου μας, απλώς προτιμάς κάποιες φορές να καυτηριάζεις τα κακώς κείμενα ,
όπως ξέρω ότι από αγάπη γι αυτόν τον τόπο το κάνεις,
γι αυτό ... καλά κάνεις !!!

Μπορεί στα Πλατανάκια η Άνοιξη να έχει διαφορετικά αρώματα από σελίδα σε σελίδα (!), αλλά για τον ίδιο τόπο μιλάμε , πονάμε κι αγαπάμε !!
Σ ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια

Aθηνά Π.Κ. είπε...

@ ΜΑΡΙΕΛΑ ελπίζω κάποια στιγμή να τα καταφέρεις και να έρθεις στο νησί μας !!
Χαίρομαι που σου άρεσε η παραθαλάσσια διαδρομή στο Βόρειο τμήμα της Σάμου , χαίρομαι που ξέφυγες έστω και στιγμιαία από την άχαρη πρωτεύουσα και βολτάρισες στις σαμιώτικες παραλίες

Aθηνά Π.Κ. είπε...

@ ΦΥΡΔΗΝ ΜΙΓΔΗΝ γλαρένια , τι στιχουργός είσαι εσύ?? Χαχαχα , μ αρέσουν οι επεξηγήσεις σου !!!!!!
Να σαι καλά, χαίρομαι που σεργιάνισες στο πράσινο και στο μπλε του νησιού (που έχει επίσης και πολύ κόκκινο ,χαχαχα) φιλιά στην γλαροοικογένεια

Aθηνά Π.Κ. είπε...

@ ΙΖΑ σίγουρα θα τα πούμε από κοντά , καλώς να έρθετε , ίσως να έχετε έλθει κιόλας , και καλά να περάσετε τις καλοκαιρινές σας διακοπές , τα λέμε

Aθηνά Π.Κ. είπε...

@ ΑΡΤΑΝΑΚΙ σ ευχαριστώ για το βραβείο φαντασίας , να σαι καλά , να χαίρεσαι τις κορούλες σου !!!!

Aθηνά Π.Κ. είπε...

@ SIDE 21 να σαι καλά !!
Οι δικές σου αναρτήσεις κι αν ξεχυλίζουν από αγάπη για τούτο τον τόπο , την ιστορία του, τα ήθη και τα έθιμά του !!!!
Δεν μου κάνει εντύπωση που μελαγχολείς μόλις φύγεις μακριά !!
Να σαι καλά, πολλούς χαιρετισμούς από την Ανατολική πλευρά της Σάμου

Aθηνά Π.Κ. είπε...

@ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ καλώς ήρθες !!!
Χαίρομαι που έχεις ήδη γνωρίσει το όμορφο νησί μας και σε έχει γοητεύσει!!
Χαίρομαι που σου άρεσε η παραθαλάσσια βόλτα μου στα βορινά μέρη της Σάμου, να σαι καλά

Aθηνά Π.Κ. είπε...

@ ΑΡΙΣΤΟΔΗΜΕ καλως τον, βλέπω ότι κι εσύ έχεις περάσει καλά στην Σάμο!!
Και τις παραλίες που έχω φωτογραφίσει τις έχεις όλες οργώσει , εεεε??
Χαίρομαι που πέρασες αξέχαστες στιγμές, χαίρομαι που έχεις καλές αναμνήσεις από το όμορφο νησί μας και μελλοντικά το ξανασκέφτεσαι για μια δεύτερη επίσκεψη , να σαι καλά

Lilith είπε...

Αθηνά μου, μην το κουνήσεις ποτέ από κει!!!
Στον παράδεισο είσαι! :)

Φιλιά πολλα!

Dee Dee είπε...

ερωτευτηκα την παραλια της προτελευταιας φωτογραφιας!!!!!!!

Υπεροχο ταξιδι μας εκανες Αθηνα μου!! Οπως σου εχω ξαναπει, θα ηθελα πολυ να ερθω..... ισως καποτε τα καταφερω :)

Φιλακιααα

Aθηνά Π.Κ. είπε...

@ LILITH δεν πάω πουθενά !!
Εγώ που μεγάλωσα και έζησα τόσα χρόνια στην Αθήνα , δεν μπορώ να την βλέπω ούτε ζωγραφιστή , απορώ τώρα πώς ζούσα εκεί , μακριά από την ομορφιά και την ηρεμία της φύσης !!
Άλλοι οι ρυθμοί της επαρχίας, άλλη ποιότητα ζωής !!
Σαμιώτικους χαιρετισμούς

Aθηνά Π.Κ. είπε...

@ DEEDEE ελπίζω να τα καταφέρετε κάποιο καλοκαιράκι να επισκεφτείτε το νησί μας !!
Και οπωσδήποτε θα πάτε προς Δυτική Σάμο , Μαραθόκαμπο μεριά , εκεί είναι η παραλία που σου άρεσε πολύ !!
Να σαι καλά, ευχούλες

stalamatia είπε...

Πω πω Αθηνά μου είχα ακούσει ότι η Σάμος είναι όμορφη αλλά εγώ λεω ότι είναι ΠΑΝΕΜΟΡΦΗ !!!Όλο αγάπη οι φωτογραφίες σου.

Sidepap21 είπε...

Δυστυχώς άλλο ένα σ.κ.
μακρυά απ' τη Σάμο ...
Όχι άλλο θα λείψω κι απ' το
Αντιρατσιστικό Φεστιβάλ ...
Καλά να τα περνάτε ...

mareld είπε...

Σαμιωτάκι μου!

Απλά παραδεισένια!
Άκουγα τη Θάλασσα και εχω τη αίσθηση ότι μύρισε η ανάσα μου αλμύρα...

Σε λίγο φεύγω για Γρανάδα. Θα μπω από εκεί να δείξω την ομορφιά στους φίλους μου τους Ισπανούς!

Σου αφήνω μια γλυκιά αγκαλιά
και σου εύχομαι Καλό καλοκαίρι!

Aθηνά Π.Κ. είπε...

@ ΣΤΑΛΑΜΑΤΙΑ ελπίζω να τα καταφέρετε να δείτε την Σάμο από κοντά και να κάνετε τα μπανάκια σας στις παραλίες της ΠΑΝΕΜΟΡΦΗΣ ΣΑΜΟΥ!!!

Σαμιώτικους χαιρετισμούς

Aθηνά Π.Κ. είπε...

@ SIDE 21 εύχομαι τώρα που σου απαντάω να είσαι ήδη στο νησί και να απολαμβάνεις μπανάκι και ήλιο Μαραθοκαμπίτικο , να σαι καλά !!

Aθηνά Π.Κ. είπε...

@ MARELD και στην Γρανάδα είμαι σίγουρη ότι θα περάσεις φανταστικά (έχω ακούσει τα καλύτερα για την πόλη) !! Αν είσαι και με καλούς φίλους , θα περάσεις τέλεια !!
Σκέψου το και για λίγες μέρες στην Σάμο!! Να σαι καλά , να περνάς καλά, σαμιώτικους χαιρετισμούς

Δημιουργία είπε...

Σε περιμένει ένα βραβείο στο blog μου. Ελα να το παραλάβεις!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Εκείνη την ακρογιαλιά τη ζήλεψα, ένα βραβείο για σένα απο μένα!

Benikos place είπε...

Καλησπέρα,περαστε απο το Το μονοπάτιμας να παραλάβετε ενα ομορφο βραβειο για σας!

LIA είπε...

Αθηνά μου, καλησπέρα!
Το ταξίδι που μας χάρισες υπέροχο!
Πολλές ομορφιές έχει και το νησί σου.
Έχει κάτι ακρογιαλιές μαγευτικές.
Μπράβο σου, που αγαπάς τόσο πολύ το νησί σου και ξέρεις να μας παρουσιάζεις τις ομορφιές του.
Καλό σου βράδυ.

Aθηνά Π.Κ. είπε...

@ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ σ ευχαριστώ καλή μου φίλη , το παρέλαβα με συγκίνηση το βραβείο , όταν διάβασα ότι καταφέρνω να σε ταξιδεύω στις αναμνήσεις των ξέγνοιαστων παιδικων σου καλοκαιριών στη Σάμο, είναι το καλύτερο βραβείο αυτά τα λόγια σου !! Να σαι καλά, να μας έρθεις πάλι στο νησί !!

Aθηνά Π.Κ. είπε...

@ ΑΧΤΙΔΟΥΛΑ μου με χαρά παραλαμβάνω το βραβείο για τις φωτογραφίες μου από εσένα , την χορηγό θετικής ενέργειας, την πιό αισιόδοξη μπλόγκερ !! Να σαι καλά και πάντα με το χαμόγελο και την καλή κουβέντα!!

Aθηνά Π.Κ. είπε...

@ ΛΙΑ μου, μ αρέσει η Σάμος γιατί είμαι παιδί της Αθήνας και εκτιμώ αυτά τα όμορφα της Σαμιώτικης φύσης που βρήκα εδώ !!
Μ΄ άρεσε που έγραψες πως έχει πολλές ομορφιές ΚΑΙ το νησί μου!!
Αχ εσείς οι Κρητικοί , εσείς πιά , πόσο αγαπάτε το νησί σας !!!!
Να σαι καλά , Καλή εβδομάδα

Aθηνά Π.Κ. είπε...

@ MONOΠΑΤΙ Μυτιληνιώτικο , ευχαριστώ πολύ για το βραβείο , ευχαριστώ που είμαι μια αγαπημένη σας μπλογκερ (αν και τελευταία αργώ στις αναρτήσεις μου),
να σαστε καλά, αύριο με επισκέπτεται η φίλη Ίζα , ελπίζω με το καλό κι εσείς , όταν έλθετε στο νησί , σαμιώτικα Μυτιληνιώτικα χαιρετίσματα !!