1/10/10

Οκτώβρης 2010


glitter-graphics.com





Ποίημα του Οκτώβρη

Τα γενέθλιά μου ξεκίνησαν με το νερό -
πετούμενα
κι όλα τα πετούμενα των φτερωτών δέντρων
ταξίδευαν το όνομά μου
πάνω από τις φάρμες και τα λευκά άλογα

Κι εγώ ξύπνησα ένα βροχερό φθινόπωρο

Και περπάτησα έξω
στην μπόρα όλων των ημερών μου

Ενα σμάρι κορυδαλλοί σ' ένα σύννεφο που κυλούσε
κι οι θάμνοι στην άκρη του δρόμου γεμάτοι τιτιβίσματα κοτσυφιών
κι ο ήλιος του Οκτώβρη καλοκαιρινός στον ώμο του λόφου.

Εδώ το κλίμα ήταν ήπιο κι οι τραγουδιστές γλυκείς
όταν ξάφνου φάνηκαν το πρωί εκεί που τριγυρνούσα
κι άκουγα τη βροχή να στίβει τον άνεμο, τη ριπή, το κρύο
στο δάσος πέρα εκεί κάτω.
Ξεπλυμένη βροχή πάνω στο λιμάνι που αχνόσβηνε
και στη θαλασσόβρεχτη εκκλησία
στο μέγεθος σαλιγκαριού με τις κεραίες ορθωμένες μες στην ομίχλη
και το κάστρο καφετί σαν κουκουβάγια

Μα όλοι οι κήποι της άνοιξης και του καλοκαιριού
άνθιζαν ανάμεσα σε φανταστικές ιστορίες
πέρα από την επικράτεια
και κάτω από το σύννεφο γεμάτο κορυδαλλούς.

Εκεί θα μπορούσα να καμαρώνω τα γενέθλιά μου ακόμα
μα ο καιρός άλλαξε.
Τράβηξε μακριά από τη χαρμόσυνη πατρίδα

Κι ο άλλος αγέρας κι ο γαλανός αλλαγμένος ουρανός

άφησαν να κυλήσει ξανά εκεί κάτω ένα θαύμα καλοκαιριού

με μήλα, αχλάδια και κόκκινα μούρα.

Κι είδα στην αλλαγή τόσο καθαρά
ενός παιδιού τα ξεχασμένα πρωινά
σαν περπατούσε με τη μητέρα του

ανάμεσα στις παραβολές του ηλιόφωτου,
τους θρύλους των πράσινων παρεκκλησιών
και τους διπλοειπωμένους αγρούς της νηπιακής ηλικίας,

που τα δάκρυά του έκαψαν τα μάγουλά μου
κι η καρδιά του σκίρτησε στη δική μου.

Τούτα ήταν τα δάση, ο ποταμός κι η θάλασσα,

εκεί που ένα παιδί

στο φιλήκοο καλοκαίρι
ψιθύρισε
την αλήθεια της χαράς του
στα δέντρα και τις πέτρες και τα ψάρια του αλμυρού νερού.

Και το μυστήριο τραγουδούσε ολοζώντανο ακόμα
μες στο νερό και το τιτίβισμα των πουλιών.
Κι η αληθινή χαρά του πολύχρονου παιδιού
τραγουδούσε φλεγόμενη στον ήλιο.

Κι εκεί θα μπορούσα να καμαρώνω τα γενέθλιά μου ακόμα.

Είθε η αλήθεια της καρδιάς μου


να τραγουδηθεί ξανά και του χρόνου.

Dylan Thomas



ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ
αγαπημένος,
γενέθλιος μήνας


εύχομαι σε όλους
ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ

(με το καθιερωμένο μηνιαίο ημερολόγιο)






και κερνάω γλυκάκια









για τα γενέθλιά μου














και κουφέτα από τον γάμο της ανηψούλας μου της Μαρίας
με τον αγαπημένο της Γιάννη



Στοίχιση  στο  κέντρο

ΝΑ ΖΗΣΟΥΝ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟΙ



---------------------------------------------------------------------------------------------

9 σχόλια:

Αννα είπε...

Αχ, Αθηνούλα μου ... πάλι με ταξίδεψες! Σ'ευχαριστώ πολύ.
Και στο νέο ζευγαράκι να τους δώσεις τις καλύτερες ευχες από όλους μας!
Φιλία πολλά ! ! !

Don.Mateous είπε...

Καλό σου μήνα. Τι άλλο?
A, ναι, και την αγάπη μου.

Δημιουργία είπε...

Καλο μηνα Αθηνα, να τα εκατοστησεις παντα γερη και χαρουμενη.Το ζευγαρι να ειναι χιλιοχρονο και ευτυχισμενο.

Β.Α.ΚΟΥΡΗΣ είπε...

Να ζήσεις και ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ ΠΟΛΛΑ.
Αγάπη, υγεία, ευτυχία.

Ο θείος Βύρων.

Aθηνά Π.Κ. είπε...

Αννούλα , εγώ σ ευχαριστώ ,
θα δώσω τις ευχές σου ,
είδες παλιές καλές φωτο που βρήκα εεεε ?? Φιλιά

Don Mateous καλό μήνα σε όλη την οικογένεια , να τα εκατοστήσει η Λένα σας, να σαστε όλοι καλά, χαιρετισμούς στην Μπέτυ !!
Τέλη Οκτώβρη τα λέμε από κοντά

Δημιουργία , σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου , να σαι καλά

Θείε Βύρων , πόσο χαίρομαι που κάνεις βόλτα στ΄όνειρό μου!!
Έμαθες να βολτάρεις στο διαδίκτυο , χαχαχα , θυμάμαι πόσο δύσκολος σου φαινόταν πέρσι ο υπολογιστής σου !!
Σ ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου και για την απρόσμενη αλλά ευχάριστη επίσκεψή σου !!
Τους χαιρετισμούς στην Μαρία

το αννούλι είπε...

ΝΑ ΤΑ ΕΚΑΤΟΣΤΗΣΕΙΣ ΑΘΗΝΟΥΛΑ!!!
και
Χ Ρ Ο Ν Ι Α Π Ο Λ Λ Α !!!
Φιλάκια πολλά πολλά πολλά,
ρουφιχτά και ζουμερα
στα μαγουλάκια σου!
Χι ! Χι ! Χι !

Giorgos Varvakis είπε...

Μηνιαία έκδοση της ονειρικής σου σελίδας λοιπόν!
Ας είναι κι έτσι.... αρκεί να σε "βλέπουμε" :)
Να είσαι καλά, γερή και δυνατή, χαρούμενη κι ευτυχισμένη
Χρόνια σου πολλά γειτόνισσα!!
Φιλιά
Καλό μεσημέρι

Ανώνυμος είπε...

Να ζήσεις Αθηνούλα και χρόνια πολλά
κοντά μας να μείνεις με ποιηματάκια πολλά :)

Να ζήσουν και τα παιδιά.

Κλέβω γλυκάκι, κουφέτο κι έφυγα...

Φιλί

Aθηνά Π.Κ. είπε...

Aννούλα σ ευχαριστώ για τις ευχές, τα λέμε

GVarvakis σ ευχαριστω για τις ευχές, για μηνιαία έκδοση δεν ξέρω , αλλά σίγουρα όποτε έχω χρόνο και διάθεση εδώ θα τριγυρίζω , σαμιώτικους χαιρετισμούς

Freedula σ ευχαριστώ για τις ευχές,
πέρασα και διάβασα την ανάρτησή σου σχετικά με γονείς και δασκάλους , με καθήλωσε , με την ορθότητα των απόψεων σου και την γλυκύτητα των σκέψεων σου , να σαι καλά