15/6/12

Μία καρδούλα είναι λίγη, πολύ λίγη !!

Μια καρδούλα είναι λίγη, πολύ λίγη,


δύο καρδούλες είναι λίγες, τι να πω,


τρεις καρδουλίτσες είναι λίγες, πολύ λίγες,

 

έφτιαξα μπόλικες γιατί είναι για καλό !!


Στέλνω πολλές καρδιές, αμέτρητες, γλυκές,


σε κουμπαρά που έφτιαξα με τη καρδιά μου,


δεν  τσιγγουνεύτηκα, μα μόνο σκέφτηκα


 πως με αγάπη στέλνω αυτό τον κουμπαρά μου !!
(Το τραγουδάκι του Λουκιανού Κηλαηδόνη "Ένα φιλάκι είναι λίγο" 
παραποιήθηκε στιχουργικά για να συνοδέψει τον κουμπαρά μου)

Υλικά: Το γνωστό μπωλ γιαουρτιού 1 kg, κόλα, λίγο ύφασμα από μανίκι παλιάς μπλούζας

χαρτί μαλακό γκοφρέ που το κόλλησα γύρω γύρω στη βάση

χαρτί σκληρό γκοφρέ για τις καρδούλες

πολλές καρδούλες κόκκινες στη βάση και στα πλάγια του κουμπαρά ,

χρώμα, βερνίκι και μια μεγάλη καρδιά στο καπάκι 

και έτοιμος ο κουμπαράς Νο 2 !!



Γιατί μ΄έναν μικρό κουμπαρά  χαρίζω χαμόγελο σ΄ένα παιδί,
γιατί με τον μικρό κουμπαρά της κάθε μιας  από μας 
 η  ΔΡΑΣΗ ΕΛΛΗΝΙΔΩΝ BLOGGERS κάνει θαύματα !!!!



Τί λέτε, δεν είναι πολύ χαρούμενος κουμπαράς ;



22 σχόλια:

Sofia είπε...

Αθηνά μου μου αρέσουν πολύ οι αναρτήσεις σου! Ο κουμπαράς σου είναι πολύ χαρούμενος και χαριτωμένος και φτιαγμένος με αγάπη! Και το τραγουδάκι πολύ πετυχημένο! Πολλά φιλούθκια :)

Rena Christodoulou είπε...

ΕΙΣΑΙ ΑΠΙΣΤΕΥΗ ΑΘΗΝΟΥΛΑ ΜΟΥ!!!!!!
ΟΤΑΝ ΑΡΧΙΑΣΑ ΔΙΑΒΑΖΩ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΣΟΥ, ΔΕΝ ΠΕΡΙΜΕΝΑ ΝΑ ΔΩ ΠΑΛΙ ΚΟΥΜΠΑΡΑ!!!!!!!!!!!
ΠΟΛΥ ΓΕΛΑΣΑ ΜΕ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΑΚΙ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΜΑΝΙΚΙ ΤΗΣ ΜΠΛΟΥΖΑΣ!!!!
ΜΕΧΡΙ ΤΟΝ ΝΟΕΜΒΡΙΟ, ΔΕΝ ΘΑ ΜΕΙΝΕΙ ΚΟΥΠΑΚΙ ΓΙΑ ΚΟΥΠΑΚΙ ΟΥΤΕ ΜΑΝΙΚΙ ΜΠΛΟΥΖΑΣ!!!!!!!!!!
ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!

Kiki Aposeki είπε...

Αθηνούλα μου!!!! Κουμπαράδες θα βλέπεις στον ύπνο σου παιδί μου!!!!Μου άρεσε πολύ η εισαγωγή της ανάρτησης!!! Μία καρδούλα είναι λίγη πολύ λίγη.... Μπα δε νομίζω, στην προκειμένη περίπτωση, η δική σου η καρδούλα είναι Πολύ Μεγάλη!!!! Φιλιά πολλά και καλό Σαββατοκύριακο!!!!

Σμαραγδάκι- Ρούλα είπε...

Α!!!! μα εσύ παιδί μου έχεις ξεφύγγγγ!!!!!πήρες αμπάριζα και μας βγαίνεις με κόκκινο σε μας....που δεν αρχίσαμε ακόμα.....χι..χι.. Αθηνουλα μου κανε εσύ να παιρνουμε ιδέες....και οι δύο σου κουμπαράδες (πηγα και στην προηγούμενη ανάρτησή σου ...μ ενα σμπαρο δυο τρυγώνια)χι..χι..με το πρόβλημα μου δεν θα προλαβένω της αναρτήσεις σας..αλλα θα ειμαι κοντα σας όσο πιο συχνά μπορώ...φιλακια πολλα Αθηνουλα......

η κοπέλα με το καναρινί φόρεμα είπε...

Και οι δυο κουμπαράδες έχουν την νοστιμάδα τους! Σε χαίρομαι (με κάθε ειλικρίνεια) που βρίσκεις χρόνο ενώ έχεις τόσα άλλα...

Ο σκοπός της συμμετοχής αξιέπαινος.
Μπράβο Αθηνούλα μου, πάντοτε δημιουργική!

Mariela είπε...

Είναι πανέμορφος!!!!
και γεμάτος αγάπη!!!
μπράβο Αθηνούλα.....

Marie-Anne είπε...

Πολύ γλυκός κουμπαράς !! Μπράβο Αθηνά μου ! Το πήρες ζεστά το θέμα και έφτιαξες ήδη τον δεύτερό σου (εγώ ακόμα να ξεκινήσω !).
Φιλάκια και Καλό Σαββατοκύριακο !!!!

Pepi είπε...

Ναι, αλλά η δική σου η καρδιά είναι πολύυυυυυ μεγάλη!!!! Πολύ χαρούμενος και πρωτότυπος ο κουμπαράς σου Αθηνά μου! Η δε ανάρτηση είναι σκέτη γλύκα! Τα φιλιά μου και τις ευχές μου για ένα όμορφο Σαββατοκύριακο!

χρυσάνθη είπε...

Πολύ χαριτωμένος !!Και λεφτά να μην υπάρχουν για να ρίξουμε , είναι γιομάτος από αγάπη!!!Φιλάκια γλυκιά μου!!!

Χαρά Θεοδωρίτση είπε...

Αθηνούλα μου
κι εμένα μ αρέσει ο κουμπαράς- πιερότος!χαχαχαχα αυτό μου θύμισε η γκοφρέ σαλιάρα του. Δε νομίζω να σε πειράζει που σε πειράζω; Λεφτά μπορεί να μην έχουμε,δε θα κόψουμε όμως και το καλόπιστο αστείο!
Μ άρεσε πολύ η ευρηματικότητα, οι καρδούλες,η μουσική συνοδέια!!!
Φιλάκια πολλάαααααααααααααααααααα

purpleleath είπε...

Πολύ όμορφος είναι!!! Να είσαι καλά!!! Φιλάκια

ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ είπε...

Πολύ χαρούμενος κι αγαπησιάρικος. Όλη η ανάρτηση μας έφτιαξε τη διάθεση. Καλό Σαββατοκύριακο να έχεις.

SPYRIDOULA είπε...

Υπέροχος είναι και το πιο σημαντικό γεμάτος αγάπη!Μου άρεσε πολύ και το τραγουδάκι της ανάρτησης!Φιλιά!

ΝΑΣΙΑ Σ. είπε...

ΑΘΗΝΑ ΜΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΜΙΑ ΒΟΛΤΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΑΚΙ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΒΟΛΤΑ ΣΤ ΟΝΕΙΡΟ!ΓΕΜΑΤΟ ΟΜΟΡΦΑ ΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΕΙΚΟΝΕΣ.Ο ΚΟΥΜΠΑΡΑΣ ΣΟΥ ΥΠΕΡΟΧΟΣ ΚΑΙ ΤΟΣΟ ΧΑΡΟΥΜΕΝΟΣ! ΜΟΥ ΘΥΜΗΣΕ ΠΑΙΔΑΚΙ ΠΟΥ ΒΑΖΕΙ ΤΗΝ ΑΠΟΚΡΙΑΤΙΚΗ ΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΚΑΙ ΚΑΜΑΡΩΝΕΙ.ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΣΕ ΒΡΗΚΑ.ΦΙΛΑΚΙΑ!!!

"ζαχαρούλα.." είπε...

σούπερ η ανάρτηση Αθηνούλα.. άψογος ο κουμπαράς!!!

σε φιλώ....

Madlen είπε...

Υπέροχος Αθηνά!!
Μπράβο σου, η καρδούλα σου σίγουρα
θα χαρίσει πολλά πολλά χαμόγελα!!!
Καλή Κυριακή!!

para-kelsoscooks είπε...

Αθηνά,έφτιαξες έναν ....τραγουδιστό χαρούμενο, κουμπαρά αγάπης.Φιλιά και καλή εβδομάδα να έχεις.

Εφη Αδαμιδου Πασοπούλου είπε...

Αθηνα καλησπέρα!!Χαρά μου που σε γνωρίζω,εκανα μερικές επισκέψεις και στις προηγούμενες αναρτήσεις η μία καλύτερη από την άλλη σε μερικές στάθηκα λίγο περισσότερο όπως με το αλφαβητάρι είναι για μένα μια πολύ γλυκιά ανάμνηση κλπ. οι κουμπαράδες τέλειοι γεμάτοι από αγάπη.....και τέλος η ζωγραφική όμορφοι πίνακες δουλεμένοι με μεράκικι αγάπη ,υπέροχες εικόνες, τα ποδήλατα και οι αναβάτες με ενθουσίασαν καθώς και όλα τα καραβάκια....πιστεύω νά τα λέμε διαδικτυακά συχνά ..καλό σου βράδυ!!!

ΕΥΗ είπε...

Έιναι ο πιο όμορφος κουμπαράς γιατί είναι φτιαγμένος με την καρδούλα σου για καλό σκοπό ..
φιλια πολλά...

evonita είπε...

πολύ πολύ χαρούμενος ο κουμπαράς σου, οι καρδούλες είναι τέλειες!!!!

Elena είπε...

Μια μεγάλη καρδιά σαν την δική σου Αθηνά μου, δεν είναι ποτέ λίγη! Ο κουμπαράς είναι φανταστικός...γεμάτος από αγάπη και χαρά!! Πολλά φιλάκια!

Aθηνά Π.Κ. είπε...

ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΎ
ΠΟΥ ΚΑΝΑΤΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΒΟΛΤΟΥΛΑ ΣΤΗΝ ΣΕΛΙΔΑ ΜΟΥ ,
ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ,
ΤΗΝ ΠΑΡΕΟΥΛΑ,
ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ
ΚΑΙ
ΤΑ ΚΑΛΑ ΣΑΣ ΛΟΓΙΑ ,

ΣΤΕΛΝΩ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΟΛΕΣ ΣΑΣ
ΠΟΛΛΑ ΑΙΓΑΙΟΠΕΛΑΓΙΤΙΚΑ ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΑΤΑ