19/6/12

Ο πιτσιρίκος με το σκυλάκι


Έξω από ένα μαγαζί υπήρχε μια πινακίδα  που έλεγε :
 

Ένας πιτσιρίκος ενθουσιάστηκε με την ιδέα να έχει ένα κουταβάκι
και αποφάσισε να ρωτήσει πόσο κάνουν.

"Πόσα χρήματα θέλετε για να μου δώσετε ένα κουτάβι;"
   
Ο ιδιοκτήτης απάντησε πως κάθε κουταβάκι κόστιζε 50 ευρώ. 



Ο μικρός, βγάζοντας ελάχιστα χρήματα από την τσέπη του είπε:

"Δυστυχώς έχω μόνο δύο ευρώ, 
μπορώ τουλάχιστον να χαζέψω λίγο τα κουτάβια;"


Ο ιδιοκτήτης χαμογέλασε και σφύριξε δυνατά.
Μια σκυλίτσα μπήκε στο δωμάτιο, ακολουθούμενη από πέντε κουταβάκια.

Το ένα από αυτά κούτσαινε
με αποτέλεσμα να μένει λίγο πιο πίσω από τα άλλα κουταβάκια.
Τότε ο μικρός ρώτησε:

"Τι έχει αυτό το κουταβάκι και κουτσαίνει;"



Ο ιδιοκτήτης του εξήγησε πως το κουτάβι είχε γεννηθεί με πρόβλημα στο γοφό
και πως θα έμενε έτσι σε όλη του τη ζωή.
Ο πιτσιρίκος ενθουσιάστηκε.
"Θέλω να το αγοράσω" φώναξε αποφασιστικά.

Ο άντρας γέλασε και του είπε:

"Όχι, δε νομίζω να θέλεις ένα τέτοιο κουτσό κουτάβι,
αλλά αν επιμένεις μπορώ να σου το χαρίσω..."
 



Ο μικρός ήταν περήφανος και του είπε 
ότι θα προτιμούσε να αγοράσει το κουτάβι έστω και με ευκολίες 
και θα έκανε τα αδύνατα δυνατά να ξεπληρώσει το χρέος του.
Ο άντρας γέλασε ξανά και είπε:

"Το κουτάβι αυτό είναι άχρηστο, πραγματικά δε σου χρειάζεται.
Ποτέ δε θα μπορέσει να τρέξει και να παίξει μαζί σου όπως τα άλλα σκυλιά..."



Τότε ο μικρός σήκωσε το μπατζάκι από το παντελόνι του
και άφησε να ξεπροβάλει το αριστερό του πόδι,
το οποίο υποστηριζόταν από ένα μεταλλικό σίδερο.
 


"Όπως βλέπετε, ούτε και εγώ θα μπορέσω να τρέξω
και να παίξω μαζί του...
επομένως το κουτάβι θα έχει κάποιον που το καταλαβαίνει..."



Ο άντρας δάγκωνε τώρα τα χείλη του μη ξέροντας τι να πει.
Δακρυσμένος προσπάθησε να χαμογελάσει και είπε:

"Εύχομαι όλα τα κουτάβια να βρουν κάποτε έναν ιδιοκτήτη σαν κι εσένα..."
 


Μια τόσο τρυφερή ιστορία αληθινής αγάπης   
(που βρήκα στο διαδίκτυο) 
ήρθε κι έδεσε όμορφα
μ΄έναν απλό και ταπεινό κουμπαρά !!





ΥΛΙΚΑ: Ένα κουτάκι από σοκολατένια πουράκια,
λίγες πινελιές με ακρυλικά χρώματα , βερνίκι, κόλλα,
ανθρωπάκι και σκυλάκι από γύψο
[φτιαγμένα με καλλιτεχνικό γύψο (μην γελάσετε) προ 25ετίας 
παρέμεναν  κλεισμένα σ΄ένα κουτάκι στην αποθήκη εν αχρηστεία , 
έψαξα , τα βρήκα , τα χρωμάτισα ] 
και να τος έτοιμος ο κουμπαράς !!



Με αγάπη
για την πρωτοβουλία προσφοράς
και την ευχή 
να φτάσει ο κουμπαράς μου σ΄έναν τέτοιο γλυκό πιτσιρίκο !!

 

Ευχαριστώ τη φίλη Deedee (Message in a bottle) 
για το σχετικό βιντεάκι που μου υπέδειξε!!

Αξίζει να το δείτε !!!!

73 σχόλια:

Dee Dee είπε...

Αθηνα μου, αν και ειμαι πολυ κατα της αγοραπωλησιας κατοικιδιων, ειναι πολυ γλυκια ιστορια.

Εδω ειναι και το βιντεακι της, το ειχα δει παλιοτερα, ειναι ταινια μικρου μηκους.

http://www.youtube.com/watch?v=1AM7ki3Bpww

Πολυ ομορφη η κατασκευη σου :)

καλο απογευματακι!!

Onirokosmos είπε...

Πανέμορφος ο κουμπαράς σου, ιδιαίτερη και συγκινητική η ιστοριούλα που τον συνοδεύει! Μακάρι κάποια χεράκια να τον κρατήσουν με την ίδια αγάπη που τον έφτιαξαν τα δικά σου!!

Stone είπε...

Πολύ συγκινητικη η ιστορια Αθηνα και εδεσε τοσο ωραία με τον υπέροχο κουμπαρα σου!!Περασες πολλά μηνυματα με αυτη την ανάρτηση!Να 'σαι καλά και φιλιά πολΛά!!

Unknown είπε...

Είναι πολύ ομορφος ο κουμπαράς σου!!!!!

SPYRIDOULA είπε...

Υπέροχος ο κουμπαράς σου!!!φιλιά!!!

Ποδηλάτισσα είπε...

Ένας υπέροχος κουμπαράς.... που συνοδεύεται από μια τρυφερή ιστορία γεμάτη μηνύματα!!!! Πολλά φιλιά!!!!

Σμαραγδάκι- Ρούλα είπε...

Αθηνούλα μου μια υπέροχη ιστορία που γέννησε μια υπεροχη ιδέα....δεν παιζεσαι....τώρα που πήρες φόρα ποιός σε πιανει...εσένα....ηθελα να ήξερα κορίτσι μου...φιλακια πολλα καλοκαιρινα......

χρυσάνθη είπε...

Το βιντεάκι το είχα δεί παλιότερα και ομολογουμένως είχα συγκινηθεί.Πολύ όμορφη η ιδέα μεταφοράς της ιστορίας στον κουμπαρά!!Πανέμορφο αποτέλεσμα!

Margo είπε...

Η γλυκιά ιστορία του πιτσιρικά απόκτησε εικόνα και για σκοπό ιερό!
Πολύ όμορφος!
Περιηγήθηκα και στους προηγούμενους και μου άρεσαν όλοι!

Καλή συνέχεια Αθηνά μου στην σούπερ δημιουργική πορεία και προσφορά σου
:-)

Rena Christodoulou είπε...

ΗΜΟΥΝ ΣΙΓΟΥΡΗ ΟΤΙ ΑΥΤΗ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΘΑ ΚΑΤΕΛΗΓΕ ΣΕ ΚΟΥΜΠΑΡΑ!!!!!!!
ΤΑ ΜΥΡΙΖΟΜΑΙ ΕΓΩ ΑΥΤΑ , ΣΑΝ ΤΟ ΣΚΥΛΑΚΙ!!!!
ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΝ ΗΞΕΡΑ ,ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΣΥΓΚΙΝΗΤΙΚΗ!!!!!!
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ, ΤΑ ΣΥΝΔΙΑΣΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ ΥΠΕΡΟΧΑ!!!!
ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΙ!!!

Φανή είπε...

Πολύ όμορφος ο κουμπαράς σου, μια γλυκιά ιστορία με γλυκιές φιγούρες! Καλό σου βράδυ!
{Fan, όπως λέμε sofan!}

starhomecraft είπε...

Καλως σε βρηκα!Πρωτη φορα ακουω την ιστορια και ηδη νομιζω πως αυτος ο κουμπαρας ειναι ιδιαιτερος!Μπραβο σου!!!!

Flora είπε...

Πολύ μου αρέσουν και μένα τα γύψινα... Και στον κουμπαρά ταίριαξαν πολύ!!! Φιλιά πολλά στην όμορφη Σάμο!

Maria Villioti είπε...

Τι όμορφη ιστορία Αθηνά μου...κι ακόμα ένας γλυκούλης κουμπαράς!!! Έχεις πάρει φόρα κι εσύ...θα περάσεις και την ποδηλάτισσα στο τέλος...χαχα.Φιλιά πολλά κορίτσι του Αιγαίου!

Εφη Αδαμιδου Πασοπούλου είπε...

Αθηνά μου έχω να πω ότι έπλεξες τόσο ομορφα τον υπέροχο κουμπαρά σου με την δανεική ιστορία που εφτιαξες μία γλυκιά και συγκινητική ανάρτηση!!!
Καλό σου βράδυ!!!!

Mariela είπε...

Ακόμα ένα μοναδικό κομμάτι!!!
Αθηνά μου, είσαι υπέροχη!
Συγκινούμαι συχνά όταν κάνω βόλτα στις σελίδες σου!!

ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ είπε...

Πολύ όμορφος κουμπαράς και αληθινά μια τρυφερή ιστορία κρυμμένη πίσω του. Να σαι καλά και καλή συνέχεια.

ΕΥΗ είπε...

Αθηνά μου πολύ όμορφος ο κουμπαράς και πολύ τρυφερή αυτή η ιστορία με το παιδάκι και το σκυλάκι.Μυνήματα με πολλούς αποδέκτες...

Unknown είπε...

Καλημέρα Αθηνά,και καλώς σε βρήκα!Γλυκιά η ιστορία αυτή και δείχνει την ανθρωπιά σε όλο το μεγαλείο της,όπως και την αχαριστία.Χάρηκα που τη διάβασα,και ο κουμπαράς σου είναι πολύ όμορφος-)))
καλή συνέχεια-)))

Κωνσταντίνα είπε...

Υπέροχος!!και πολύ γλυκιά η ιστορία!! Καλή συνέχεια!φιλια!!

Elena είπε...

Έχεις ένα καλοκαιρινό βραβείο... Πέρνα μια βόλτα απ'το μπλογκοσπιτάκι μου για να το παραλάβεις!! Υ.Γ. Ο κουμπαράς είναι υπέροχος!!! Φιλιά!

anna είπε...

Υπέροχη η ιστορία Αθηνά μου.Ο πιτσιρίκος με τον σκύλο του φανταστικοί επάνω στον κουμπαρά.
Φιλιά.

Pepi είπε...

Καταπληκτική και τρυφερή η ιστορία!
Οσο για τον κουμπαρά, απλά υπέροχος! Να'σαι καλά Αθηνά μου ! Καλό καλοκαίρι!

Χρυσούλα είπε...

Πολύ-πολύ όμορφος ο κουμπαράς!!!.... που συνοδεύεται από μια συγκινητική ιστορία.... αυτά που είχες κρατημένα τόσα χρόνια....ήρθε η στιγμή ν`αξιοποιηθούν με τον καλύτερο τρόπο!.... Αθηνά, Καλή τύχη νάχει ο κουμπαράς σου!....
Καλό βράδυ!

Fanypap είπε...

Αθηνούλα μου , τέλειος ο κουμπαράς σου, όπως και όλα σου τα έργα!!!Συγκινητική η ιστοριούλα σου, όμορφη και ταιριαστή!!!Να περνάς καλά στην όμορφη Σάμο μας, φιλάκια.

Ερατώ είπε...

Πολύ όμορφα...όλα!

maria είπε...

Αθηνούλα μου πολύ τρυφερή η ιστορία που συνοδεύει τον υπέροχο κουμπαρά σου.
θα έπρεπε όποιος τον πάρει να ΄μάθει και την ιστορία. Σου προτείνω να την γράψεις και να την αφήσεις μέσα στον κουμπαρά.
φιλιά πολλά

Aspa είπε...

συγκινήθηκα με την ιστορία...την οποία ομολογώ δεν ήξερα...την διάβασα και στα μικρά μου και κατόπιν είδαμε και την ταινιούλα που η φίλη σου DEE DEE αναφέρει...πήραν πολλά μηνύματα και χαίρομαι γι' αυτό...Σε ευχαριστώ που έγινε αφορμή η ανάρτησή σου για το πολλαπλό "μάθημα"...Ο δε κουμπαράς τέλειος!!!! Να είσαι πάντα καλά Αθηνά μου!!!Φιλιά!!!

evonita είπε...

την έχω ακούσει την ιστορία, είναι πολύ συγκινητική... ο κουμπαράς υπέροχος!

Ελένη Φλογερά είπε...

Τελικά όσα χρόνια και αν περάσουν κάποια αντικείμενα βρίσκουν τον προορισμό τους. Υπέροχος τόσο ο κουμπαράς όσο και η ιστορία που τον συνοδεύει.

πρός τ'άστρα... είπε...

υπέροχο Αθηνά μου καλή

Σοφία είπε...

Πολύ ωραίος ο κουμπαράς,
πολύ όμορφο το μήνυμα
της συγκινητικής ιστορίας,
καλημέρα!

myStickland είπε...

Μετα απο αρκετές μέρες ξεκούρασης μακριά απο τη blogόφαιρα,πέρασα να σου πω μια καλημέρα και διάβασα τη τόσο συγκινητική ιστορία σου..Πραγματικά υπέροχη Αθηνά!Θα ήθελα να την αναδημοσιεύσω και εγω και ίσως με κανένα αντιστοιχο βιντεάκι..
(δε σε ξέχασα,ετοιμάζω μια σχετική ανάρτηση για το δωράκι που μου έκανες!την όμορφη ζωγραφιά που την έχω φόντο στον υπολογιστη μου!)
Είσαι πολύ ταλαντούχα,λάτρεψα κιαι τον κουμπαρά σου..Μακάρι να πάει σε χεράκια μικρά και ευλογημένα!

Aθηνά Π.Κ. είπε...

@ Deedee καλημέρα, το βιντεάκι ταινία είναι καταπληκτικό , πολύ συγκινητικό , δάκρυσα, το έβαλα μόλις στην ανάρτηση , σ ευχαριστώ πολύ !! Καλό ΣΚ

Aθηνά Π.Κ. είπε...

@ ONIROKOSME μακάρι ....
Σ ευχαριστώ πολύ , καλό ΣΚ

Aθηνά Π.Κ. είπε...

@ STONE να δεις και το βιντεάκι , είναι πολύ δυνατό !! Σ ευχαριστώ , καλή σου μέρα

Aθηνά Π.Κ. είπε...

@ ΜΑΡΙΑ ευχαριστώ, να σαι καλά , σαμιώτικα χαιρετίσματα

Aθηνά Π.Κ. είπε...

@ ΣΠΥΡΙΔΟΥΛΑ καλημέρα,
καλούλης είναι, η ιστορία είναι καλή και το βιντεάκι άριστο !!
Καλό ΣΚ και χαιρετίσματα

Aθηνά Π.Κ. είπε...

@ ΒΙΚΥ καλημέρα, να δεις οπωσδήποτε το βίντεο , είναι εκπληκτικό !!
Καλό ΣΚ (λάτρεψα το πρόσφατο σπιτάκι κουμπάρά σου )

Aθηνά Π.Κ. είπε...

@ ΡΟΥΛΑ μου σ ευχαριστώ , είναι ένας απλός κουμπαράς φτιγμένος για καλό σκοπό , η ιστορία που ανακάλυψα εκ των υστέρων στο διαδίκτυο είναι πολύ όμορφη και διδακτική, το δε βίντεο συγκινητικό !! Να σαι καλά, σαμιώτικα χαιρετίσματα

Aθηνά Π.Κ. είπε...

@ ΧΡΥΣΑΝΘΗ μου καλημέρα, δεν είχα δει το βίντεο , το είδα και συγκινήθηκα , εξαιρετική ταινία μικρού μήκους με μήνυμα ,
να σαι καλά,
σαμιώτικα χαιρετίσματα

Aθηνά Π.Κ. είπε...

@ ΜΑRGO καλή μου σ ευχαριστώ, αν ξαναπεράσεις από δω να δεις το βιντεάκι οπωσδήποτε, είναι μια ταινία , μια συγκινητική ιστορία , ένα μήνυμα για όλους μας, καλό ΣΚ

Aθηνά Π.Κ. είπε...

@ ΡΕΝΑ μου καλημέρα, είσαι φοβερή, μυρίζεσαι τους κουμπαράδες ?? Χαχαχα!!
Να σαι καλά, μέχρι τον Νοέμβρη θα έχουμε εμπλουτίσει την συλλογή προσφοράς , σαμιώτικα χαιρετίσματα

Aθηνά Π.Κ. είπε...

@ FAN καλωσόρισες , σας έχω επισκεφτεί και έχω δει τα όμορφα που φτιάχνεται, σ ευχαριστώ για τη βόλτα στα μέρη μου,
καλό Σαβ Κύρ

Aθηνά Π.Κ. είπε...

@ STARHOMECRAFT καλωσόρισες ,
σ ευχαριστώ για τη βόλτα και τα καλά σου λόγια (το βιντεάκι να δεις )
καλή σου μέρα

Aθηνά Π.Κ. είπε...

@ FLORA καλημέρα ,
τα γύψινα τα έχω φτιάξει από 20 χρονών και τώρα βρήκαν τον καλύτερο λόγο φύλαξης !!
Να σαι καλά, σου στέλνω πολλά σαμιώτικα χαιρετίσματα

Aθηνά Π.Κ. είπε...

@ ΜΑΡΙΑ ΒΙΛ. καλημέρα,
προσπαθώ κι εγώ , οπως βλέπεις !!
Ανακάλυψα γύψινα ηλικίας 25 ετών (αρχαία) , χαχαχα!!
Και η κόρη μου η Μαριάννα έφτιαξε έναν κουμπαρά και προσπαθεί και για άλλους !!
Η Ποδηλάτισσα είναι άπιαστη στις χειροτεχνίες !!
Καλό Σαβ Κυρ

Aθηνά Π.Κ. είπε...

@ ΕΦΗ καλωσόρισες,
πρώτα φτιάχτηκε ο κουμπαράς και μετά βρήκα στο διαδίκτυο την ιστορία και μετά η Deedee μου έφερε το εκπληκτικό βιντεάκι , που νομίζω ότι καλό θα είναι να το δουν όλοι , μικροί μεγάλοι , είναι μια μικρή ταινία με μεγάλο μήνυμα !!
Σ ευχαριστώ , σαμιω΄τικα χαιρετίσματα

Aθηνά Π.Κ. είπε...

@ ΜΑΡΙΕΛΑ καλημέρα ,
σ ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια,
ο κουμπαράς πραγματικά δεν είναι σπουδαίος ως κατασκευή , είναι σπουδαίος ως σκοπός προσφοράς, όπως και όλοι οι υπόλοιποι που συγκεντώνονται για τον ίδιο σκοπό!!
Το βιντεάκι είναι πολύ συγκινητικό, να το δεις , σαμιώτικα χαιρετίσματα

Aθηνά Π.Κ. είπε...

@ ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ καλή σου μέρα,
σ ευχαριστώ ,
αξίζει να δημιουργούμε και να προσφέρουμε ,
να σαι καλά,
σαμιώτικα χαιρετίσματα

Aθηνά Π.Κ. είπε...

@ ΕΥΑΚΙ καλημέρα, σ ευχαριστώ,
αξίζει να δεις το βιντεάκι , είναι εξαιρετικό ,
καλό Σαβ κυρ

Aθηνά Π.Κ. είπε...

@ ΧΡΥΣΟΥΛΑ ΜΑΥΡΟΠΟΥΛΟΥ καλημέρα,
σου προτείνω να δεις και το βιντεάκι που προσέθεσα , είναι εξαιρετικό !!
Καλωσόρισες στην σελιδούλα μου,
σ ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια,
σαμιώτικα χαιρετίσματα

Aθηνά Π.Κ. είπε...

@ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ καλωσόρισες ,
σ ευχαριστώ πολύ,
καλό ΣαβΚυρ

Aθηνά Π.Κ. είπε...

@ ΕΛΕΝΑ καλημέρα,
το πήρα το βραβείο και σ ευχαριστώ πολύ, θα το καρφιτσώσω στο πλάι ,
σου προτείνω να δεις το βιντεάκι,
σαμιώτικα χαιρετίσματα

Aθηνά Π.Κ. είπε...

@ ΑΝΝΟΥΛΑ καλημέρα,
οι γύψινες φιγουρίτσες είναι φτιαγμένες από τα νιάτα μου,
και μετά από τόσα χρόνια ήλθε η στιγμή να χρησιμοποιηθούν για τον καλύτερο σκοπό, αυτόν της προσφοράς
και χαίρομαι γι αυτό !!
Καλό Σαβ Κυρ

Aθηνά Π.Κ. είπε...

@ PEPI καλημέρα,
αξίζει να δεις το βίντεο ,
σ ευχαριστώ ,
σαμιώτικα χαιρετίσματα

Aθηνά Π.Κ. είπε...

@ ΧΡΥΣΟΥΛΑ καλημέρα,
σ ευχαριστώ,
πραγματικά, είναι όπως τα λες,
τα γύψινα ήταν για χρόνια αφημένα κάπου στην αποθήκη, και να , που ήλθε η ώρα να ομορφύνουν λίγους κουμπαράδες και να πάνε σε παιδικά χεράκια !!
Σαμιώτικα καλοκαιρινά χαιρετίσματα

Aθηνά Π.Κ. είπε...

@ ΦΑΝΟΥΛΑ ΑΣΤΕΡΟΜΑΜΑ καλημέρα,
να σαι καλά,
σ ευχαριστώ ,
είναι ο σκοπός γλυκός και όμορφος,
κι αξίζει γι αυτόν να δημιουργήσουμε ό,τι μπορεί η καθεμιά μας ,
καλό Σαβ Κυρ

Aθηνά Π.Κ. είπε...

@ ΜΑΡΙΑ ΣΟΚΑΚΤΣΟΥ καλή σου μέρα,
καλή η ιδέα σου,
βέβαια η ιστορία δεν είναι δική μου,
στο διαδίκτυο την ανακάλυψα,
αλλά θα μπορούσε να συνοδέψει στο ταξίδι του τον κουμπαρά !!
Δες το βίντεο , είναι μοναδικό !!
Καλό Σαβ Κυρ

Aθηνά Π.Κ. είπε...

@ ΕΡΑΤΩ καλή σου μέρα,
να σαι καλά,
σ ευχαριστώ ,
σαμιώτικα χαιρετίσματα

Aθηνά Π.Κ. είπε...

@ ΑΣΠΑ καλημέρα ,
το βιντεάκι από τη Deedee είναι καταπληκτικό, με ηχηρό μήνυμα, με τρυφερότητα και ανθρωπιά,
αξίζει να το δουν όλοι !!
Σαμιώτικα χαιρετίσματα σε σένα και τα παιδάκια σου

Aθηνά Π.Κ. είπε...

@ ΕVONITA καλημέρα, καλωσόρισες,
σ ευχαριστώ για την βόλτα σου στη σελίδα μου και για τα καλά σου λόγια,
σαμιώτικα χαιρετίσματα

Aθηνά Π.Κ. είπε...

@ ΕΛΕΝΗ ΦΛΟΓΕΡΑ καλημέρα,
τα ξεχασμένα γύψινα είναι αρκετά και βρήκαν λόγο ύπαρξης επιτέλους, θα ταξιδέψουν για καλό σκοπό κι αυτό είναι υπέροχο !! Όπως και το βιντεάκι !!
Καλό Σαβ Κυρ

Aθηνά Π.Κ. είπε...

@ ΠΡΟΣ Τ ΑΣΤΡΑ καλημέρα,
ο σκοπός είναι όμορφος,
ο κουμπαράς είναι γλυκούλης,
η ιστορία τρυφερή,
το βίντεο καταπληκτικό !!
Να είσαστε καλά,
σαμιώτικα χαιρετίσματα

Aθηνά Π.Κ. είπε...

@ ΣΟΦΙΑ καλωσόρισες ,
καλημερούδια,
σ ευχαριστώ πολύ για την βόλτα και τα καλά σου λόγια,
σαμιώτικα χαιρετίσματα

Aθηνά Π.Κ. είπε...

@ ΜYSTICKLAND καλή σου μέρα,
τώρα το καλοκαιράκι αραιώνουν πάντα οι αναρτήσεις γιατί χαλαρώνουμε !!
Οπωσδήποτε να την κάνεις την ανάρτηση , η ιστορία είναι τρυφερή και με μήνυμα και το βίντεο που μου υπέδειξε η Deedee είναι πολύ γλυκό και συγκινητικό !!
Αξίζει να το δούνε όλοι στο διαδίκτυο!!
Όσο για τη ζωγραφιά , τι είναι αυτά που λες ? Δεν την ζωγράφισα για να την κάνεις ανάρτηση , μην το σκέφτεσαι καν (μεταξύ μας, παρόλω που προσπάθησα , δεν ήταν κι από τις πιο πετυχημένες μου), χαίρομαι που την έχεις φόντο στον υπολογιστή σου, μου φτάνει και μου περισσεύει και σ ευχαριστώ γι αυτό!!
Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια, μακάρι ο κουμπαράς να έχει αποδέκτη έναν μικρό , γλυκό πιτσιρίκο σαν αυτόν της ιστορίας,
καλό ΣαβΚυρ

Sofia είπε...

Γεια σου αγαπητή Αθηνά! Ο κουμπαράς σου είναι υπέροχος! Μπράβο για την καλή δουλειά! Όσο για την ιστοριούλα, είναι πολύ συγκινητική! Μου άρεσε πολύ το μήνυμά της! Και το βιντεάκι, ακόμη πιο συγκινητικό. . Μπράβο σου για αυτό που κάνεις και εύχομαι ο κουμπαράς σου να φτάσει στα χέρια κάποιου παιδιού με πολύ αγάπη, όπως με αυτή που τον έφτιαξες. Να έχεις ένα όμορφο Σαββατοκύριακο!Πολλά φιλούθκια :)

Magia da Inês είπε...

Olá!
Trabalho incrível... sensacional... amei a criatividade.
Bom fim de semana!
Beijinhos.
Brasil.
¸¸.º°❤♫♫♪¸¸.°
°º✿⊱╮

Αναστασία είπε...

Πανέμορφος έγινε και η ιστορία μου άρεσε πολύ. Φιλάκια!

Aθηνά Π.Κ. είπε...

@ BΑΣΙΛΙΚΟΥΛΑ καλησπέρα , σ ευχαριστώ, χαίρομαι που σου άρεσαν και έκανες την βολτίτσα σου από δω,
να σαι καλά, σαμιώτικα χαιρετίσματα

Aθηνά Π.Κ. είπε...

@ ΜΑGIA DA INES good evening,
thanks for your nice comment ,
thanks for coming ,
best regards from Samos island, Greece

Aθηνά Π.Κ. είπε...

@ ANAΣΤΑΣΙΑ , σ ευχαριστώ,
να σαι καλά, σου στέλνω δροσιστικά σαμιώτικα χαιρετίσματα

Unknown είπε...

Καλησπέρα Αθηνά! Πολύ ωραίος ο κουμπαράς σου και το βιντεάκι που έιχε τύχει να το δω παλιότερα πολύ συγκινητικό! Αλλά εγώ συγκινήθηκα και για την Σάμο! Ήταν οι πρώτες μου διακοπές εκεί! Πριν 9 χρόνια! Πανέμορφο νησί!