14/10/12

Ο ΩΡΑΙΟΣ ΚΙ Η ΩΡΑΙΑ !!










υλικά: δυο μπουκάλια από γάλα, ένα πλαστικό αυγουλάκι (απ αυτά με το δωράκι για παιδιά), 
πλαστικά αυτοκόλλητα ματάκια, λίγο χόρτο για μαλλιά, λίγα κομμάτια ύφασμα,
 ακρυλικά χρώματα



 O ωραίος κι η ωραία ...
αυτός ο τίτλος τους ανήκει
χερι χέρι είναι πιασμένοι
πάνε για Θεσσαλονικη..!!!!

( στιχάκι αφιερωμένο από τη Σμαραγδένια Στιχουργό ) 
 
είναι ένα ζευγάρι κουμπαράδων από ανακυκλώσιμα υλικά
που θα ταξιδέψουν ταχυδρομικώς
μαζί με τα υπόλοιπα κουμπαροφιλαράκια τους
από Σάμο για Θεσσαλονίκη,
 για την έκθεση


  προσφορά των Ελληνίδων bloggers 
για το παιδικό χωριό SOS Πλαγιαρίου Θεσσαλονίκης .

33 σχόλια:

morphoplasies είπε...

Ωραιοι ο Ωραιος και η Ωραια!!
Τελειο ζευγαρι!!
Να ζησουν να ευτυχησουν και να ...
ΕΥΡΩΓΕΜΙΣΟΥΝ!!!

Maria Villioti είπε...

Πολύ ωραίος ο ωραίος...αλλά και η ωραία...πολύ ωραία...χαχα. Μπράβο Αθηνούλα!!! Οι κουμπαράδες μου φαίνεται θα διπλασιαστούν μέχρι το τέλος.Φιλιά πολλά κούκλα!!!

Χαρά Θεοδωρίτση είπε...

Πολύ όμορφο & ευφυές ταίριασμα ΑΘηνά μου!Καλό ταξίδι νάχουν.
Φιλάκια βροχερά κι ...αστραφτερά!χαχα
χα

Φανή είπε...

Καλό τους ταξίδι! Μαζί να είναι και θα περάσουν μια χαρά!
{Fan, όπως λέμε sofan!}

giasmin είπε...

ΚΟΥΚΛΟΙ Ο ΩΡΑΙΟΣ ΚΑΙ Η ΩΡΑΙΑ ΚΑΙ Η ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΥΠΕΡΟΧΗ!!!!!!!!!
ΜΠΡΑΒΟ ΑΘΗΝΑ ΜΟΥ!!!ΚΑΛΟ ΤΑΞΙΔΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ.
ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΤΟΥΣ ΕΠΟΜΕΝΟΥΣ!!!
ΦΙΛΑΚΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΔΡΟΣΕΡΟ ΝΕΥΡΟΚΟΠΙ!

Ποδηλάτισσα είπε...

Τι όμορφο ζευγάρι!!!!! Καλό τους ταξίδι Αθηνά μου!!!!!!

myStickland είπε...

Ταιριαστοί και τόσο αγαπημένοι!!!
Εύχομαι να πάνε σε χεράκια γλυκά και τρυφερά όπως είναι και οι ίδιοι!!!
Μπράβο κοριτσάκι μου...είσαι τόσο άξια:):)
Φιλιά πολλά:):)

maria είπε...

Αθηνούλα πολύ μου άρεσε το ζευγαράκι σου. Και γέλασα με το τραγουδάκι που ταίριαξε γάντι μαζί τους.
καλημέρα φίλη μου

Ελένη Φλογερά είπε...

Τι καλά...θα κάνουν και την βόλτα τους στη Θεσσαλονίκη...τι άλλο θέλουν! Πολύ ωραία παρουσίαση!
Φιλάκια!

Mariela είπε...

Είναι υπέροχοι.... και οι δύο!!
Μπράβο Αθηνά!
Σου εύχομαι ένα πολύ όμορφο και δημιουργικό φθινόπωρο....

Rena Christodoulou είπε...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΑΘΗΝΟΥΛΑ ΜΟΥ!!!
ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΕΧΟΥΝ ΠΛΕΧΤΕΙ ΕΝΑ ΣΩΡΟ ΕΙΔΥΛΙΑ!!!!!
ΘΑ ΦΡΟΝΤΙΣΩ , ΩΣ ΑΛΛΗ ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΟΥ, ΟΛΑ ΤΑ ΖΕΥΓΑΡΙΑ ΝΑ ΠΑΝΕ ΜΑΖΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗ ΧΩΡΙΣΟΥΝ!!!
ΣΤΗΝ ΠΑΣΑΡΕΛΑ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΥΦΙΚΟ, ΤΟ ΕΙΔΕΣ;
ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ!!!!!!!
ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΠΩΣ ΚΑΙ ΠΩΣ ΤΟ ΖΕΥΓΟΣ!!!
ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!

Stone είπε...

Πολύ ωραιοι οι τυποι σου Αθηνα!Με το καλό να τα ταξιδεψουν και να εκπληρωσουν τον ομορφο σκοπο τους!Καλή Κυριακή, σε φιλώ!

Side21 είπε...

Καλό τους ταξίδι ...
στη Συμπρωτεύουσα !!!
και ΚΑΛΗ ΤΥΧΗ στην Έκθεση ...
στο ωραίο κουκλοζευγάρι απ΄τη Σάμο μας ...

Sofia είπε...

Αθηνούλα γεια σου!! Τέλειοι ο ΩΡΑΙΟΣ ΚΑΙ Η ΩΡΑΙΑ!! Καλό τους ταξίδι εύχομαι και να μείνουν για πάντα μαζί χεχεχε Πόσο μου αρέσουν η αναρτήσεις σου! Πολλά φιλούθκια :)

Δημιουργία είπε...

Τέλειο το ζευγαράκι,πολύ όμορφο και ταιριασμένο :) Καλή εβδομάδα να έχεις Αθηνά μου, όμορφη και δημιουργική.

Χρυσούλα είπε...

Αθηνά μου τι όμορφο ζευγάρι!...Μπράβο σου!
Την χάρηκα την ανάρτηση...ωραίος κι`ο τρόπος που παρουσίασες το ζευγαράκι!...Πολύ εντυπωσιακή κατασκευή από το τίποτα...
Καλό βράδυ!

Σμαραγδάκι- Ρούλα είπε...

O ωραίος κι η ωραία ..
αυτός ο τίτλος τους ανήκει
χερι χέρι εναι πιασμενοι
πανε γαι Θεσσαλονικη..!!!!

δεν μπορούσα να μην τους χάριζα ένα ποιηματακι Αθηνουλα μου;; χι..χι..τόσο όμορφοι που είναι...μπράβο σου κορίτσι μου... καλοτάξιδοι να ειναι και να γεμίσουνε γρήγορα...... τα φιλακια μου σου στέλνω απο την καλοκαιρινή ακομα Κρήτη...

Pepi είπε...

"Κέντησες", Αθηνά!! Είναι απλά το πιο ωραίο και ταιριαστό ζευγάρι ! Φιλιά και καλή εβδομάδα να'χεις!

Unknown είπε...

Τι ωραίο ζευγάρι!!!!
Καλή σου βδομάδα και καλή συνέχεια!!!

love2love είπε...

τσαχπινιες βλεπω μπραβο

ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ είπε...

τι όμορφο ζευγάρι
τι ωραία σκέψη
και μου άρεσε και η θεματολογία του ο ωραίος καιη ωραία και το γνωστό τραγούδι
θυμήθηκα που το άκουγα στα ράδια όταν ήμουν μικρή
καλή επιτυχία

Marie-Anne είπε...

Υπέροχο το ζευγαράκι Αθηνά μου ! Καλό τους ταξίδι στην Σαλονίκη!
Φιλάλια και καλή εβδομάδα!

para-kelsoscooks είπε...

Καλοτάξιδο το ζευγάρι των....ωραίων.
Και εσύ να έχεις μια καλή εβδομάδα.

thomi είπε...

το παιδακι του ωραιου και της ωραιας που ειναι οεο???
τρομερος ο συνδιασμος, σωστα φιγουρινια:)

Handmade by Mika είπε...

Ονομα και πράμα ο ωραίος και η ωραία!! Και το τραγουδάκι έδεσε τέλεια! Σουπερ!
Φιλια πολλά

evonita είπε...

υπέροχο το ζευγαράκι!!!! απίθανοι κουμπαράδες! πόσο όμορφα το ταίριαξες το τραγουδάκι!!! φιλάκια!!

Anastasia είπε...

Aυτό πάει να πει να έχεις ταλέντο!!Μπράβο σου!

Unknown είπε...

Να είσαι καλά, με έκανες και γέλασα με την παρουσίαση!Είσαι πολύ ευρηματική.Πιστεύω όποιος τους αγοράσει στο μπαζάρ,να τους πάρει και τους δύο, γιατί είναι κρίμα να χωρίσουν, ο ωραίος κι η ωραία!Είναι τόσο ταιριαστοί μαζί!Καλή συνέχεια και καλό σου βράδυ!

χρυσάνθη είπε...

Τα χρυσά σου χεράκια τους έκανε πανέμορφους!!!Το πιο χαριτωμένο ζευγαράκι!!!Αθηνούλα μου τα φιλιά μου!

Katrina είπε...

Ωραιαααααα!!!!!!

wild rose είπε...

Τι υπέροχες δημιουργίες!!Ξετρελάθηκα!

ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ είπε...

Καταπληκτικό ζευγάρι....φοβάμαι μόνο πως θα τους χωρίσουν εκεί στην Θεσσαλονίκη.

Kiki Aposeki είπε...

Αθηνά!!! Πόσους έχεις κάνει παιδί μου; Τελειωμό δεν έχουν!!! Μπράβο σου, είναι όλοι πολύ πολύ όμορφοι!!! Καλή εβδομάδα και πολλά φιλιά!!!!