1/1/13

ΚΑΛΩΣ ΤΟΝ ΝΕΟ ΧΡΟΝΟ !! (διαλέξτε ημερολογιάκι)


 
 ΓΙΟΡΤΙΝΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ





VINTAGE CALENDAR





ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΕΥΧΩΝ






ΤΑΞΙΔΙΑΡΙΚΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ





 ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ FLORAL






 ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΠΑΙΔΙΚΟ 1
με στίχους του Ναζίμ Χικμέτ




ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΠΑΙΔΙΚΟ 2 
με απόσπασμα από παλιό Αλφαβητάριο






 ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ με χαμογελάκια




ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑΣ



Διαλέξτε όποιο ετήσιο ημερολόγιο  σας αρέσει
 και εκτυπώστε το σε χαρτί Α4  !!
(είναι όλα με ζωγραφιές μου  και επεξεργασία στο pc )

 κι ένα ημερολόγιο του Γενάρη




ΚΑΛΩΣ ΤΟΝ ΝΕΟ ΧΡΟΝΟ


Ο  Χρόνος που μόλις έφθασε
θέλω να ΄χει ανθρώπινο πρόσωπο !!

Μακάρι να είναι 
 Νέος, Ωραίος και Πλούσιος !!

 Να ΄ναι γλυκός, χαμογελαστός κι ευχάριστος,
καλοσυνάτος , ευγενικός και γαλαντόμος  

και να μπει στα σπίτια όλων μας με το δεξί !!

Να έλθει ως εύπορος γαμπρός για την Ελλάδα μας
φορτωμένος με πολύτιμα δώρα ,
 υγεία, αγάπη, πρόοδο,
 ειρήνη, παιδεία, ελευθερία, 
τύχη, άνεση κι  ευημερία  για όλους !!


Να ΄ναι πλούσιος σε αισθήματα  κι ανοιχτοχέρης
  να μοιράσει απλόχερα  σε όλους 
τρόφιμα, ρούχα, στέγη, φάρμακα, περίθαλψη,
 μισθούς, συντάξεις, θέσεις εργασίας, 
  προοπτικές και στόχους, όνειρα κι ελπίδες !!

 
Να ΄ναι ένας εργαζόμενος νέος

 (πράγμα δύσκολο στις μέρες μας)
ικανός, τολμηρός, δυναμικός, 
 έξυπνος, αξιοπρεπής, δίκαιος, τίμιος, 
και με πολύ χιούμορ να μας κάνει να γελάμε !!  

  
Ας είναι καραβοκύρης για να χαράξει ευνοική ρότα
ή ταχυδρόμος για να φέρει ευχάριστα νέα ,
δάσκαλος να εφοδιάσει τα παιδιά  με γνώσεις κι αξίες,
  αρχιτέκτονας να σχεδιάσει το αύριο τούτης της χώρας !!

Ας είναι φούρναρης να πλάσει χορταστικά τα 365 καρβέλια του,
 αγρότης να φυτεύσει  την καλή σπορά του μέλλοντος,  
ας είναι δικηγόρος να υπερασπιστεί το δίκιο μας,
  ή μουσικός να συνθέσει ελπιδοφόρους ύμνους  !! 


Ας είναι καλλιτέχνης να ομορφύνει τη ζωή μας,
φωτογράφος  πολύτιμων γεγονότων και στιγμών ,
ζωγράφος πολύχρωμων έργων και ημερών,
χαράκτης πρωτότυπων σχεδίων και διαδρομών !!

Ας είναι οδηγός στο λεωφορείο της Ευτυχίας,
 λαχειοπώλης στον δρόμο της Τύχης,
 εργάτης στο Δήμο της Αλληλεγγύης,
   ίσως μάγειρας στην κουζίνα της Προσφοράς !!


  Ας είναι τοπογράφος στα μέρη της Καρδιάς, 
ή οικονομολόγος στην εταιρεία της Σοφίας,
υποθηκοφύλακας στις μεταβιβάσεις των Ιδανικών

κατασκευαστής στο εργοστάσιο των Ονείρων,
τραπεζικός στo θησαυροφυλάκιο των Αξιών !!

Ας είναι μηχανοδηγός στο τραινάκι της Χαράς, 
 ψαράς στη θάλασσα  της Έμπνευσης,
βοσκός στην στάνη της Απλότητας, 
ή ιερέας στο ξωκλήσσι της Αφοσίωσης !!


Ας είναι ζαχαροπλάστης στην τούρτα της Δημιουργίας,
  συγγραφέας στο βιβλίο της Γνώσης,
 κιθαρίστας στο τραγούδι της Ελπίδας,
 δικαστικός στην έδρα της Τιμιότητας, 
 ή υπάλληλος στο υπουργείο του Ήθους !!

 Ας είναι κηπουρός στον περιβολάκι της Αγάπης,
 αθλητής στον στίβο της Θέλησης,
δημοσιογράφος στην εφημερίδα της Αλήθειας,
ή αστυνομικός στο τμήμα της Κατανόησης!!


Ας είναι ταξιτζής στην κούρσα της Ευγένειας
λογιστής στο γραφείο της Υπομονής, 
  χορευτής στον ρυθμό της Ευτυχίας,

ηθοποιός στην σκηνή της Ευαισθησίας,
χτίστης στο σπιτάκι της Αυτογνωσίας,
πιλότος στο αεροπλάνο της Προόδου,
υπουργός στη βουλή της Καλοσύνης, 
 ή γιατρός στο νοσοκομείο της Ανθρωπιάς !! 


Τι ωραία που θα΄τανε και τι καλά που θα περνούσαμε όλοι 
μ΄έναν τέτοιο ιδανικά Τέλειο Χρόνο !!

  
Κι αφού Έτος με τόσα προσόντα 
σπανίζει - δεν υπάρχει στην εποχή μας, 
τουλάχιστον να ζητήσω 
ο Νέος Χρόνος  
να ΄ναι τρυφερός κι αγαπησιάρης 
και να μας χαρίσει 
μέρες ψυχικής ανάτασης κι αισιοδοξίας !!


 Φίλοι μου, ελπίζω , πάντα ελπίζω
και εύχομαι  τα καλύτερα για το 2013 ,
για τα παιδιά μας κι εμάς,
για την χώρα μας,
  για όλον τον κόσμο  !!

* ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ *
  
Η  ρομαντική κι ονειροπόλα φίλη σας 
Αθηνά

  

 


63 σχόλια:

Rena Christodoulou είπε...

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΑΘΗΝΟΥΛΑ ΜΟΥ!!!!
ΤΑ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΑ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΑ!!!!
ΠΑΝΤΑ ΡΟΜΑΝΤΙΚΗ!!!!!!
ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ!!
ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!

Nena είπε...

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΜΙΑ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ! ΑΘΗΝΟΥΛΑ ΜΟΥ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΑ ΟΜΟΡΦΑ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΑ!
ΚΑΘΕ ΕΠΙΘΥΜΙΑ ΣΟΥ ΕΥΧΗ ΜΟΥ'

ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ είπε...

Εύχομαι ένα ευτυχισμένο 2013 με αγάπη και υγεία και ότι καλύτερο στον καθένα προσωπικά. Καλύτερες στιγμές στις χώρες μας

giasmin είπε...

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΑΘΗΝΑ ΜΟΥ.
ΤΑ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΑ ΣΟΥ ΥΠΕΡΟΧΑ!!!!!!!!!!
ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ!!!!
ΚΑΛΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΑΓΑΠΗ,ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑ!!!

Κάλη και Κατερίνα από Ανθομέλι είπε...

καλή και δημιουργική χρονιά!
kathy by anthomeli

Mariela είπε...

Ρομαντική και ονειροπόλα φίλη μας Αθηνά, σου εύχομαι η χρονιά σου να είναι γεμάτη από όλα τα ωραία που γράφεις... ομολογώ πως το κείμενο με συνεπήρε...
ευχαριστούμε και για το δωράκι, διάλεξα το "ταξιδιάρικο", τι άλλο;;;
πολλά πολλά γιορτινά φιλιά

Ποδηλάτισσα είπε...

Καλή Χρονιά Αθηνούλα μου... Ο Νέος Χρόνος εύχομαι να είναι γεμάτος από αληθινές αξίες και όμορφα χρώματα όπως αυτά της παλέτας σου!!!! Σου στέλνω όλη μου την αγάπη και τις ευχές!!!!!!

fotolabida maria είπε...

ΠΟΛΛΕΣ ΠΟΛΛΕΣ ΕΥΧΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΝΕΑ ΧΡΟΝΙΑ ΑΘΗΝΑ ΜΟΥ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΓΕΜΑΤΗ ΥΓΕΙΑ ΕΥΤΥΧΙΑ ΚΑΙ ΟΜΟΡΦΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ!!!!!!

Madlen είπε...

Καλή Χρονιά Αθηνά μου, με υγεία γεμάτη και χαρές και αγάπη!!!
Χρόνια Πολλά να έχετε και δημιουργικά!!!
Τα ημερολόγια απίθανα όπως όλα σου!!!
Νάσαι καλά σε φιλώ!!!

Νίκη είπε...

Ε, μα τωρα βλέπεις τι μας κάνεις; Ποιό να πρωτοδιαλέξουμε;
Όλα είναι πανέμορφα! Τέλειο δωρο!
Ευχομαι η νέα χρονιά να είναι όμορφη σαν τις ζωγραφιές σου Αθηνούλα!
Φιλιά!

Ερατώ είπε...

Δυσκολεύτηκα αλλά τελικά διάλεξα το Vintage ημερολόγιο! Το εκτύπωσα για να το βλέπω συνεχώς!
Τι όμορφη και αισιόδοξη ανάρτηση!
Χρόνια Πολλά !
Να έχεις μια υπέροχη, δημιουργική πάντα, γαλήνια χρονιά!
Φιλιά πολλά!

Demi είπε...

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΧΑΡΑ ΚΑΙ ΟΜΟΡΦΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ!!!!!ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΚΑΛΑ!!!ΠΑΝΕΜΟΡΦΑ ΤΑ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΑ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ !!!ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΙς ΕΥΧΕΣ!

Elenfly είπε...

Καλη Χρονιά με υγεία και αισιοδοξία!Φανταστικά τα ημερολόγια δεν ξέρω ποιό να διαλέξω!!

Roadartist είπε...

Καλή χρονιά με υγεία και αγάπη,
ότι καλύτερο για σένα και την οικογένεια σου,
για όλο τον κόσμο!!!

Ελένη Φλογερά είπε...

Ρομαντική και ονειροπόλα φίλη μου εύχομαι η νέα χρονιά να σε πάρει από το χέρι και να σε πάει βόλτα στα όνειρά σου και να στα πραγματοποιήσει ένα προς ένα.
Φιλάκια!

Σμαραγδάκι- Ρούλα είπε...

Πιο ομορφο καλοσώρισμα δεν θα μπορούσε να φανταστεί ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΧΡΟΝΟΣ Αθηνουλα μου...τι ευλογημενος θα ήτανε!!!! αγαλμα θα τον κάναμε...να τον καμαρώνουμε...χι..χι.. οπως και να ειναι ο χρόνος που ήρθε ας έχει τουλαχιστον αισιοδοξία...οτι θα ειναι καλήτερος απο τον προηγούμενο...ας το ελπίσουμε... φιλακια πολλα ροματικό μου πλασμα..σε ευχαριστουμε για τα ημερολόγια....εγω που δεν έχω εκτυπωτή θα το βαλω στο πλάι του μπλοκ μου...ξαναφιλώ...χι.χι...

apinkdreamer είπε...

καλη χρονια αθηνα μου!!!!
τι ομορφα ημερολογια!!!!

Maria είπε...

Ευχαριστούμε για το δωράκι, θα εκτυπώσω το πρώτο που μου άρεσε πολύ
για να το βάλω στο εργαστήρι μας στις
χρυσομέλισσες!
Καλή και ευλογημένη χρονιά να έχεις!

Pepi είπε...

Καλή χρονιά, Αθηνά μου! Με υγεία, χαρά, αισιοδοξία, αγάπη και ευτυχία! Τα ημερολόγιά σου είναι υπέροχα! Οι ευχές σου να μας συντροφεύουν όλο το 2013!! Πολλά φιλιά!

Fanypap είπε...

Υπέροχα όλα τα ημερολόγια Αθηνά μου!!Ευχαριστώ πολύ για την προσφορά!!Διαλέγω το βιντάζ με το περιστέρι, και το ταξιδιάρικο!! Τέλεια όλα!!!Καλή χρονιά γλυκούλα μου, υγεία, χαρά, ευτυχία!!φιλάκια πολλά!!

Owl Mommy Βέρα είπε...

Τι όμορφα όλα! Μ'αρέσει το vintage!
Καλή Χρονιά Αθηνούλα με υγεία, αγάπη και ευτυχισμένες στιγμές!

Φιλία είπε...

Αααααααα..... Ευχαριστούμε πολύ!!!
Εγώ το πήρα το δικό μου.
Αθηνά μου, τι ωραία ανάρτηση,πολύ τη χάρηκα!!!
Σου εύχομαι ένα Νέο Χρόνο γεμάτο Υγεία, Χαμόγελα κι' Αγάπη!
Φιλιά πολλά

para-kelsoscooks είπε...

Καλή χρονιά να έχεις Αθηνά, με υγεία για σένα και την οικογένειά σου.
Πολύ όμορφα τα ημερολόγια.Μας έφερες σε δύσκολη θέση. Ποιό να πρωτοδιαλέξουμε;
Πολύ καλο το καλωσόρισμα του 2013.

evonita είπε...

Καλή χρονιά Αθηνά με υγεία, όμορφες πάντα δημιουργίες~~~ πολύ όμορφα όλα τα ημερολόγια, ευχαριστούμε! φιλάκια πολλά!! :)

Δημιουργία είπε...

Χρόνια πολλά Αθηνά μου,Καλή Χρονιά να έχεις, γεμάτη υγεία και αγάπη.Τα ημερολόγια σου τέλεια.

Aspa είπε...

Γλυκιά και ονειροπόλα Αθηνά,εύχομαι το 2013 να αγγίξει τον τέλειο χρόνο και αν δεν τα καταφέρει ας μοιράσει τουλάχιστον υγεία, αγάπη, αισιοδοξία, ελπίδα και πίστη ώστε να μπορέσουμε να αντιμετωπίσουμε τις όποιες δυσκολίες μας επιφυλάσσει με χαμόγελο και δημιουργικότητα ώστε να νοιώθουμε ευτυχισμένοι...σε πείσμα των καιρών!!!Φυσικά πήρα το ημερολόγιο των ευχών για να το κάνω σετάκι με την κάρτα!!!Φιλάκια!!!!

Pinelia είπε...

Εγώ διαλέγω το δεύτερο που είναι κομψό και αγαπησιάρικο!Καλή Χρονιά και Χρόνια Πολλά!!!!

wild rose είπε...

Καλή χρονιά,Αθηνά!!Υπέροχη η ανάρτησή σου.Όσο για τα ημερολόγια,το ένα καλύτερο από το άλλο!Δυσκολεύομαι να διαλέξω!!Τα θέλω όλα!

myStickland είπε...

Καλημέρα και χρόνια πολλά!!!
Ευτυχισμένος ο καινούριος χρόνος!!!
Τι όμορφη ευχή μοιράστηκες μαζί μας!!!
Εγω σκέφτομαι να τα τυπώσω όλα τα υπέροχα ημερολόγια σου και να τα χαρίσω στις φίλες μου!!! Η μήπως να τα κρατήσω για εμένα;;;χαχαχαχαα
Είναι όλα υπέροχα! Ευχαριστούμε για το δωράκι!!!
Φιλιά
:):):):):)

ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ είπε...

Μα τι όμορφη ανάρτηση είναι αυτή. Μακάρι να είναι έστω και τα μισά από όσα φράφεις. Καλή χρονιά λοιπόν κι από μένα. Πντα ρομαντική κι ονειροπόλα

πρός τ'άστρα... είπε...

καλή χρονιά για όλους μας,με υγεία!φιλιά ρομαντική,γλυκειά Αθηνούλα μας

Maria Villioti είπε...

Ταλαντούχα και δημιουργική Αθηνούλα, σου εύχομαι μια χρονιά γεμάτη υγεία, ευτυχία κι έμπνευση!Να χαίρεσαι τους αγαπημένους σου κοριτσάκι μου. Τα φιλιά μου και τον θαυμασμό μου για τα όμορφα ημερολόγια που μας προσφέρεις.

SPYRIDOULA είπε...

Καλή χρονιά!!!Με υγεία, αγάπη, ευτυχία και πολλές δημιουργίες!Ευχαριστούμε για τα ημερολόγια!Είναι όλα υπέροχα!Φιλάκια πολλά!

Handmade by Mika είπε...

Τι όμορφα ημερολόγια και τι όμορφα λόγια...βάλσαμο!
Να σαι καλά Αθήνα μου, Καλή χρονια να έχεις με υγεία και αγάπη!
φιλια πολλά

Μουσική προ-ΠΑΙΔΕΙΑ ''Η Ροδούλα και τα μουσικά της αστεράκια'' είπε...

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ Αθηνά μου, ευλογημένη, με υγεία, αγάπη, πολλές και όμορφες εμπνεύσεις, αλλά και πολλές χαρές πολλές!
Τα ημερολόγια που με τόση αγάπη μας προσφέρεις είναι όλα ξεχωριστά και μοναδικά! Τα θαύμασα και θα τα ξαναθαυμάσω μόλις ολοκληρώσω το σχόλιό μου. Λίγο δύσκολο να διαλέξω ανάμεσά τους!!
ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!!!
Με την αγάπη μου!!!

IZA είπε...

Καλή χρονιά να έχετε Αθηνά μου. Τα ημερολόγιά σου είναι όλα υπέροχα, δεν ξέρω ποιο να πρωτοδιαλέξω. Να ε'ιστε όλοι καλά. Φιλιά.

thomi είπε...

τι ομορφη που ειναι η αναρτηση σου, εορταστικη, πολυχρωμη, γεματη αγαπη!
εγω δεν ξερω ποιο να διαλεξω..με μπερδεψες παναθεμα σε:)
καλη χρονια αθηνακι μου

ΠΑΙΔΙΚΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ (Αντώνης Κρασάκης) είπε...

"Ήρθες καινούργιε χρόνε μας
κι εύχομαι να μπορέσεις,
δικούς και φίλους π’ αγαπώ
να μην στεναχωρέσεις!}

"Καλή Χρονιά", αγαπημένη, ρομαντική κι ονειροπόλα μας φίλη Αθηνά! Ευχόμαστε όλα τα καλά στο σπιτικό σου, πασπαλισμένα με μπόλικη δόση αγάπης, χαράς, ευτυχία κι αισιοδοξίας! Είναι χαρά μας να περνάμε από το πανέμορφο ιστολόγιό σου, που πλημμυρίζει αγάπη, καλαισθησία και εικόνες μαγικές!!! Να είσαι πάντα τόσο δημιουργική και άξια!!! Τα ημερολόγιά σου είναι καταπληκτικά! Σίγουρα, θα δυσκολευτούμε να επιλέξουμε ποιο απ' όλα θα κοσμεί μια γωνίτσα στα "ΠΑΙΔΙΚΆ ΧΑΜΟΓΕΛΑ", μιας και το καθένα είναι ξεχωριστό και ιδιαίτερο! Σ' ευχαριστούμε για τη φιλία, την αγάπη και την εκτίμησή σου, Αθηνά!

Σου στέλνουμε την αγάπη μας και μια μεγάλη αγκαλιά!!!
Αντώνης-Πόπη

Peli είπε...

χρόνια πολλά και καλή χρονιά με υγεία και πολλά πολλά χαμόγελα!!! πολύ όμορφα όλα τα ημερολόγια :)

Unknown είπε...

Χρόνια πολλά καλά και δη,μιουργικά! Υπέροχα τα ημερολόγιά σου! Σ'ευχαριστούμε πολύ! Μπορεί να μην ξέρω μουσική αλλά οι παρτιτούρες μ' αρέσουν πολύ! Οπότε καταλαβαίνεις ποιο διάλεξα!

Φανή είπε...

Καλή χρονιά! Κάθε μέρα του νέου χρόνου να σου κρύβει και μια μικρή έκπληξη!

Αναστασία είπε...

Καλή χρονιά, με υγεία!!!!! Oλα είναι θαυμάσια! Μπράβο σου!

Gina-Teta είπε...

KAΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ. ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΕΥΦΑΝΤΑΣΤΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ, ΟΠΩΣ Η ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΣΟΥ ΜΕ ΤΑ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΑ.
ΟΤΙ ΕΠΙΘΥΜΕΙΣ ΕΥΧΕΣ ΟΛΩΝ ΜΑΣ!!!

benikos place είπε...

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ,ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΑΘΗΝΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΓΕΜΑΤΗ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΑ .

Unknown είπε...

Καλή χρονια Αθηνα!!!
Ολα τα ημερολόγια σου ειναι υπέροχα!!!
Το 2013 να σου φέρει οτι επιθυμείς!!!
Καλο βράδυ φιλάκια!!!

Margo είπε...

Ας είναι ο νέος χρόνος πλούσιος όπως οι ευχές και τα δώρα σου Αθηνά μου. Σ΄ευχαριστούμε για όλα όσα μας δίνεις με τόση αγάπη.
Καλή χρονιά για σένα και την οικογένειά σου!

odontovourtsa είπε...

Χρόνια πολλά και καλά καλή μας Αθηνά!! Τι υπέροχες ευχές, τι καταπληκτικό κείμενο έχεις γράψει!!! Σου εύχομαι πολύ αγάπη στην ζωή σου, γιατί ξερω πόσο σημαντική είναι για σενα..Σου εύχομαι δημιουργία και έμπνευση για να απολαμβάνουμε και μεις λίγη από την τέχνη σου και υγεία για να τα πραγματοποιήσεις όλα!! Μόνο χαρές!!!!

Unknown είπε...

Καλημέρα!! Χρόνια πολλά και καλή χρόνια με υγεία και χαρά!!!!
Πολύ όμορφα τα ημερολόγια σου!!!

Μαρία είπε...

...Ευλογημενη χαρουμενη χρονια..να σαι καλα ζωγραφε της καρδιας μου..τα ημερολογια σουπερ..σε φιλω ματια μου..

Sofia είπε...

Γεια σου Αθηνούλα! Καλή χρονιά γεμάτη υγεία χαρά και όμορφες δημιουργίες!!Τέλεια τα ημερολόγια σου! Πόσο μου αρέσουν οι ζωγραφιές σου,ειδικά εκείνες με τα χαμόγελα! Θα τυπώσω ένα και θα το κολλήσω στο γραφείο μου! Να σαι καλά. .Καλή συνέχεια να έχεις! Πολλά φιλούθκια :))

eleni είπε...

Καλή χρονιά,Αθηνά,όλες οι ευχές να γεμίσουν τη ζωή σου!
Τι υπέροχα ημερολόγια-πάντα κάτι ξεχωριστό έχεις να μας δείξεις!
Το ταξιδιάρικο διαλέγω,αφού ξεκίνησα έτσι κι εγώ.
Φιλιά!

Fanypap είπε...

Δεν πρόλαβα να σε ενημερώσω για την ζωγραφική των ημερολογίων από τα αστεράκια μου λόγω εορτής μου!!Με πρόλαβες γλυκούλα μου και χαίρομαι που ήταν ευχάριστη έκπληξη για σένα!!Χαίρομαι που σου άρεσαν!! Που να ήσουν και κοντά!! Τους ενημέρωσα ότι είναι ημερολόγια μιας φίλης ζωγράφου, της Αθηνάς από Σάμο και ήταν όλο ερωτήσεις!!!!Ευχαριστούμε πολύ γλυκιά μου για τις προτάσεις σου, έγιναν πανέμορφα όλα και ήταν σαν να σε είχαμε κοντά μας!! Φιλάκια, καλή σου χρονιά!!!

Marie-Anne είπε...

Καλή χρονιά Αθηνά μου ! Οι ευχές σου είναι φανταστικές! Εύχομαι ο νέος χρόνος να φέρει ό,τι καλύτερο στη οικογένειά σου! Να χαίρεσαι και τους εορτάζοντες!
Τα ημερολόγιά σου είναι πανέμορφα! Ευχαριστούμε πολύ ! 'Εχω ήδη εκτυπώσει δύο!
Φιλάκια πολλά!

Giorgos Varvakis είπε...

Καλή χρονιά Αθηνούλα!!!
Ποιο να πρωτοδιαλέξει κανείς... Το ένα ομορφότερο από το άλλο και όλα πανέμορφα!!!
Θα πάρω το καραβάκι :)
Πολλά φιλιά
Και του χρόνου!!!

Helen Gr είπε...

Πάρα πολύ ωραία είναι όλα, καταπληκτικά. Σε ευχαριστούμε πολύ για το δωράκι σου, Αθηνά, πολύ πρωτότυπο και εξαιρετικής αισθητικής! Μπράβο!
Καλή χρονιά, με υγεία και δύναμη.
Πολλά φιλιά.

χρυσάνθη είπε...

Ανθούλα μου γλυκειά και αγαπημένη σου εύχομαι το 2013 να είναι μια από τις πολύ όμορφες χρονιές της ζωής σου!!Υγεία και ευτυχία σε σένα και στην οικογένειά σου και αφθονία στο σπιτικό σου!!
Υπέροχη και πολύ ποιητική η ανάρτησή σου για το καλωσόρισμα του χρόνου.
Το ημερολογιάκι με το μότο μου ήδη έγινε δικό μου και σ'ευχαριστώ πολύ!!!Πολλά -πολλά φιλάκια

dromaki είπε...

Καλή χρονιά Αθηνούλα
ο νέος χρόνος να σου δίνει υγεία,χαμόγελο και πολλή όρεξη για δημιουργίες.
Σε φιλώ

Child and Play είπε...

Υπέροχα όλα! Δύσκολη η επιλογή! Καλή και δημιουργική χρονιά!

Mariela είπε...

Κάτι μου δείχνει ο μπλόγκερ, αλλά δεν το βλέπω εδώ!! Να έχεις ένα όμορφο ΣΚ, τα βρήκες τα χαρτιά για το παστέλ;;

Marie-Anne είπε...

Αθηνά μου, κι εγώ πέρασα να σου πώ ότι ο blogger δείχνει ότι έκανες νέα ανάρτηση αλλά αυτή δεν φαίνεται!
Καλη Κυριακή σου εύχομαι!!!!
Φιλιά !

Εφη Αδαμιδου Πασοπούλου είπε...

Αθηνα μου δεν μπορώ να εξηγήσω γιατί ο misterεφαγε το σχόλιο μου!!! και κάνει να φαίνομαι τουλάχιστον αγενής!!! Ευχομαι όλα τα καλά του κόσμου για την νέαμ χρονιά!!!Η ευτυχία και η υγεία να'ναι μόνιμοι κατοικοι του σπιτιούσου!!!Υπέροχα όλα τα ημερολόγια και δεν μπορω να ξεχωρίσω κανένα...ΤΑ ΘΕΛΩ ΟΛΑ!!! Είσαι φανταστική!!! Φιλάκια πολλά και ζητώ συγνώμην....
Δεν μου ανοίγει την νέα σου ανάρτηση ο mister...ετσι είδα και το προηγούμενο ατόπημα!!!!

Fotini Crafthappy είπε...

Καλά πώς δεν την είχα αντιληφθεί αυτή την ανάρτηση ; Εγώ έχασα, θα μου πεις ...
Τα ημερολόγια είναι πανέμορφα ! Δεν σου κρύβω ότι αυτό που σκέφτηκα πρώτο ήταν "αχ να μπορούσα να τα τυπώσω" και τσουυυυπ διαβάζω ότι μας το επιτρέπεις ! Σ' ευχαριστούμε πάρα πάρα πολύ γι΄αυτό !!! Καλή Χρονιά σου εύχομαι κι εγώ με τη σειρά μου, με όλα τα καλά του κόσμου και μόνο με χαρές !!!!!!

Aθηνά Π.Κ. είπε...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ !!!!

ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΥΧΕΣ ΣΑΣ ΟΛΕΣ ΚΑΙ ΟΛΟΥΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ !!!!
ΝΑ ΕΙΣΑΣΤΕ ΚΑΛΑ, ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΜΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ , ΑΓΑΠΗ , ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗ ΕΥΤΥΧΙΑ !!!!
ΝΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΒΛΕΠΕΤΕ ΤΗΝ ΦΩΤΕΙΝΗ ΠΛΕΥΡΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ !!!!

(Ο BLOGGER ΔΕΝ ΦΤΑΙΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΦΑΝΤΗ ΝΕΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ , ΕΓΩ ΠΡΟΣΠΑΘΩΝΤΑΣ ΝΑ ΤΗΝ ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΩ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΤΟΙΜΗ, ΠΑΤΗΣΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΑΝΤΙ ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ.
ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΣΦΑΛΜΑΤΑ ΚΑΝΟΥΜΕ , ΧΑΧΑΧΑ )

ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΜΙΑ ΟΜΟΡΦΗ, ΗΡΕΜΗ ΚΑΙ ΧΑΜΟΓΕΛΑΣΤΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!!!